Ontuchtzaak Amsterdam

Hoi lieve meiden,

Ik merk dat het bericht over die ontuchtzaak in Amsterdam mij behoorlijk aangrijpt. Ik vind het zo'n verschrikkelijk idee dat kindjes zo oud als Diederik of mijn neefjes/nichtjes seksueel misbruikt zijn door zo'n freak. Natuurlijk, hij is alleen nog verdacht, niet veroordeeld, maar anderzijds zouden ze zijn foto niet vrijgeven bij enige twijfel over of hij dergelijke dingen gedaan heeft.

In ieder geval vind ik het een afschuwelijk en misselijkmakend verhaal en het bevestigt mijn gedachte dat je als ouders kritisch moet zijn aan wiens zorgen jij je kindje toevertrouwd. Natuurlijk, gekken lopen overal rond, maar ik denk wel dat plaatsen waar veel kindjes samenkomen (scholen, KDV, zwembaden, speelplaatsen) een aantrekkingskracht hebben op pedofielen, etc. Bah!

Ik heb echt heel erg te doen met alle ouders die hier 'uit het niets' bericht over gekregen hebben en ineens met de gedachte leven dat iemand zich aan zijn/haar kindje vergrepen heeft. Ik hoop van harte dat ons dit in de toekomst bespaard zal blijven.

Nou ik wou daar even mijn ei over kwijt!

x

Mij grijpt het ook erg aan, kreeg er kippenvel van toen ik het las!
Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en ben eigenlijk een beetje verbaasd dat dit heeft kunnen gebeuren. Bij ons werk je nl bijna altijd met twee personen op de groep.
Ze moeten die eikel nooit meer loslaten, Sorry voor mijn taalgebruik!!
Groetjes Karin

zo zie je maar weer; er wordt van alles gedaan om dit soort dingen te voorkomen, maar als zo'n creep echt wil, lukt het toch wel.
klinkt misschien wel heel hard, maar tegen dit soort dingen kun je je kindje niet beschermen. je kunt alleen maar heel hard hopen dat jou kinderdagverblijf niet zo iemand in dienst heeft... het lijkt me ook echt rot voor dit kdv. Zij hebben hem aangenomen, want zijn verklaring van gedrag was goed... Dan ga je er vanuit dat dat klopt...

Ik las het vanacht op nu.nl op mijn iPhone (tja, je moet toch iets doen tijdens het voeden om wakker te blijven...) en ik heb er erg slecht van geslapen.

Wat gruwelijk voor die kinderen en hun ouders en voor de ouders die het nooit zeker zullen weten of hun kind misbruikt is. Hoe ongelovelijk ZIEK en egocentrisch ben je als je dit soort dingen doet, heb er geen woorden voor.

Ik heb alle kindjes en ouders al bergen sterkte toegewenst in gedachten en hoop dat dit nooit, nooit meer kan gebeuren.

Evje

Terug
Bovenaan