Ontwikkeling van de kids!!!

Ha moeders....

Vinden jullie het ook niet wonderlijk hoe die kleine mensjes zich ontwikkelen.
Nora is nu 5+3 weken en ze is ontzettend sterk. Als ik haar op haar buik leg dan heft ze haar hoofdje zo hoog op en gaat dan heel erg wijs rond zitten kijken. Als ze in de box ligt kijkt ze naar de ronddraaiende mobiel. Ook begint ze al dingen vast te pakken.
Wat ik ontzettend lief vind is dat ze nu gemeend lacht naar mij of mijn man of zoon en ze wil gaan kletsen, ze maakt nu van die urre geluiden. En ze kan heel geconcentreerd naar je mond zitten kijken en dan met haar mondje bewegen.
Echt enig.

Wat doen jullie kinderen al allemaal??

Groetjes Yeppie

Hoi yeppie!

Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie!
Jullie kleintje doet het erg goed dus!

Maudy, ons dochtertje, is nu 3 weken, dus het is nog erg veel slapen, eten en huilen.
Maar ze begint wel te lachen! En zeer geconcentreerd naar dingen te kijken.
Ook heb ik af en toe het idee dat het eerste geluidje er aan zit te komen, ze kijkt al wel alsof ze iets wil zeggen, maar het komt er nog niet uit............hahaha!!!
Verder heeft ze nog wel erg veel onrust in haar lijfje, vooral ook tijdens het drinken. Het lijkt dan alsof ze alles tegelijk wil: huilen, drinken, scheetjes laten...........en dat gaat niet........we hopen dat de osteopaat daar wat verbetering in kan brengen. Ze heeft het lang niet bij elke fles, maar wel heel regelmatig.

Ik wacht vol spanning en ongeduld op de eerste geluidjes dus.......het is een heerlijk grietje en we genieten echt van haar. Ik zou het fijn vinden om te zien dat ze iets lekkerder in haar velletje komt te zitten!

Liefs Rimke

Hoi,

Stef is vandaag precies 2 maanden (en morgen 9 weken). Hij lacht volop, ook al met geluid. Hij kraait veel en doet ook geluidjes na. Hij heeft zijn handjes ontdekt en kijkt daar heel gefacineerd naar. Verder vindt hij het ontzettend leuk om zijn beentjes de lucht in te gooien. Het is erg leuk om hem zo vanalles te zien ontdekken. Stef is ook flink sterk en kan zijn hoofd goed optillen en rondkijken. Hij draait vaak al naar zijn linker en rechter zij.

Wel moppert hij nog regelmatig en houdt de voorkeurshouding naar links nog altijd vol. Maar woensdag weer naar de osteopaat voor een 2e behandeling. Als het goed is gaat het dan ook weer een stuk beter. Ik ben erg benieuwd. Donderdag weer naar het bureau. Ik ben erg benieuwd hoe hard hij is gegroeid.

Groetjes,
susan

Terug
Bovenaan