Ontwikkeling waar je bij staat!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Gisterochtend zag ik opeens Isa echt kruipen! Sinds 2 weken staat madam, sinds vrijdag doet ze ook stapjes langs de box en de bank, ze tijgert al een paar maanden en ik dacht nou, die gaat het kruipen gewoon overslaan! Maar nee hoor, nu dus alsnog!
En net toen ik dacht, jeempie dat gaat snel, zag ik haar vanochtend in de keuken zichzelf aan een handvat van een onderste keukenkastje omhoog trekken tot staan. En tja, dan gaat het deurtje vanzelf open, met alle gevolgen van dien!! Dus daar moeten als de wiedewind ook klemmetjes op komen!

Mijn hemeltje, tis bijna niet bij te houden zo snel gaat de ontwikkeling nu!!

Hebben jullie dat gevoel nu ook?

Grtz. Poppetje, mv Isa, 10,5 maand

Als ik dit lees heb ik echt zoiets van "jeetje!!!!".
Linde gaat namelijk nog niet zo snel, ze is nu 8,5mnd en heeft sinds kort door hoe ze moet rollen, de rest komt vast ook wel binnenkort want stilliggen is er niet meer bij.
Wel leuk om te lezen hoe snel het bij jullie gaat, kan het me nog niet voorstellen dat Linde dat allemaal gaat doen.
Nou geniet ervan, en even klemmetjes op de kastjes met gevaarlijk/kwetsbare spulletjes!

groetjes Danielle.

Hoi,

Jeetje wat goed zeg. Ik denk dat ik nog wel ff moet wachten hoor! Tiara is nu 8.5 maanden en ze rolt nu de kamer door. Ze wil heel graag zitten en staan, maar ja het lukt haar nog niet. Maar als ik het zo lees kan het dus in ene gebeuren.

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan