ontwikkeling

ons kereltje doet het erg goed!
met drie maandjes is hij al best groot 69 cm, we zijn ontzettend trots op hem, hij kan al zoveel! hoofdje optillen (vanuit rug en buik) dingen vastpakken (verdwijnen gelijk in zijn mond) omrollen (als hij perongeluk op zijn spuugdoekje ligt) en vanuit zithouding gaan staan en zitten vind hij helmaal fantastisch als je zijn heupjes vasthoudt
mensen denken vaak dat hij al ouder is, maar dit is best lastig... continue wordt hij vergeleken met kinderen van 7 maanden... en moet hij steeds meer kennen (terwijl wij het idee hebben dat dit toch al best veel is voor een drie maanden oude baby) hij mag toch nog wel een echte baby zijn!
Nu begint hij bijvoorbeeld al met zijn fruithapje (advies kinderarts voor de vezels).
Hebben anderen dat ook?
 
Leuk he, als ze zo lekker vlot gaan!!! Renée (van 4 maanden) vindt het zitten/staan ook zo leuk (net zoals mijn twee oudste dochters toen..) Dingen in haar mond stoppen zijn leuk, maar ook een beetje eng.... Je kan echt merken dat ze het verschil in materialen echt in het mondje voelen...
Waarom geeft de kinderarts eigenlijk het advies om nu al met fruithap te beginnen???? Waarom heeft hij die vezels nodig??? Vaak kunnen de darmpjes dat nog helemaal niet aan... is het advies tegenwoordig om het liefst pas met 6 maanden te beginnen....

Groetjes Nynke
 
hoi,
fyn dat je mannetje het zo goed doet,
tim(nu 7,5maand)had het ook,en at met vier maanden fruit en groentenhap,
zyn oudere broertje groeide ook zo snel en het lykt me soms net
alsof ik nooit échte baby's had,ze werden meteen peutertjes,
en ze lusten alles(toen wel!nu de oudste alweer drie is,is het van"ik ben drie en ik eet nie",maar goed,..
groetjes en geniet maar lekker,anne
 
Terug
Bovenaan