Ontwikkeling......

Wat een ontwikkeling zie ik alweer bij Kian!! Hij is nog maar 8 weekjes, maar doet al zoveel!!
Hij heeft gericht aandacht voor mensen en speeltjes, probeert speeltjes te pakken, luistert en kijkt aandachtig, lacht met geluid, kan zijn hoofd ophouden in buiklig.....

Ik ben heel benieuwd naar wat jullie kindjes allemaal al doen en wat en hoe jullie je kindje stimuleren om iets te gaan doen.....

chloë lacht heel veel begint nu met brabbelen mijn keting en mijn haar vindt ze leuk omvast te pakken gaan staan vindt ze ook leuk haar hoofd houd ze goed recht en is 1 keer op haar buik gerold maar ik denk niet dat dat haar bedoeling was

rayen lacht de hele dag door, maakt veel geluidjes en kraait als ie lacht, probeert speeltjes te pakken, kan z'n hoofdje een poosje rechtop houden en rolt al naar z'n zij. hij is nu 11 weken

Hij lacht al naar iedereen sinds hij 2 weekjes oud was en gooit zijn benen lekker in de lucht. vooral dat lachen is heel gezellig, dat doet hij met geluid. en als hij op schoot ligt, hebben we soms hele gesprekken, alsof hij even vertelt hoe lekker hij het vindt en dan gaat hij weer door met drinken.. smelt...

Julia is nu bijna 4 maanden en ze lacht naar iedereen, kletst heel de dag door en speelt heerlijk met haar speeltjes!!!

Als ze net geboren zijnz, zijn ze zo lief en klein. Deze leeftijd vind ik ook weer heerlijk, omdat je zoveel contact met ze hebt.

Ik geniet iedere dag van mijn lieve meisje!!

Terug
Bovenaan