ontwikkelingsvraagje

hallo meiden

even niet geweest op het forum.druk druk, je kent het wel. Mar ik heb even een vraagje. ik weet dat ieder kind eigen ontwikkeling heeft maar ben toch even benieuwd. Olivier doet het heel goed, vrolijk kind . Hij is nu bijna vier maanden en hij pakt wel speeltjes aan als je het in zijn handje legt maar doet nog niet bewust pakken. Dus als ik een speeltje voor hem houd strekt hij nog niet zijn handje uit om het te pakken.
Wel pakt hij zijn trui vast, spijlen van de box ect. Hoe zit of zat dat met jullie kindjes toen ze vier maanden waren

gr Kim

Hallo

Meike is nu 19 weken en begint nu pas bewust   dingen te pakken dit deed ze eerder ook nog niet
Toen moest ik het ook in haar handje stoppen
Ook zij is een ontzettende frunnikert ze probeerd echt alles in haar mond te stoppen speelgoed knuffels wat ze ook maar te pakken krijgt

Groetjes Monique

Hoi Kim,

Femke doet hetzelfde. Als ik haar een speeltje in d'r handje duw dan pakt ze het aan, maar ze pakt het niet uit zichzelf. Trekt altijd aan d'r trui en d'r broekspijpen. Femke is van 5 maart.
gr linda

quote: hummie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-06-2007 12:19:28'));

He, wat leuk Jason. We zijn tegelijk geboren. Ik ben om 03.30 uur geboren in het ziekenhuis. En jij?
gr Femke en mama natuurlijk.

He Femke!
Ik ben om 21.30uur in het ziekenhuis geboren!!!
Mama wou eigenlijk thuis bevallen, en daar al druk mee bezgi, maar we moesten naar het ziekenhuis om dat mama haar weeen niet krachtig genoeg waren...

Groetjes,
Jason (en hier ook mama natuurlijk :D)

Terug
Bovenaan