Ontzettend benauwd....

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen,

Mijn zoontje (6 maanden)  heeft al een aantal maanden op en aan last van vastzittend slijm en benauwdheid.....
vanmorgen dus weer maar echt op een vreselijke manier.... hij reutelt maar door.... en zit niet zo lekker in zijn vel. Hij heeft geen koorts en wordt ook niet blauw rond zijn lipjes. Ben hiervoor ook al een paar keer naar de dokter geweest maar zij kunnen niets doen. Hij heeft wel een puf gekregen.
Maar ik vind het zo vreselijk voor hem... en ben zo ontzettend bang dat het mis gaat... Hij is echt een heel vrolijke baby, zelfs nu hij het zo benauwd heeft lacht hij nog....
Ik weet niet meer wat ik hier aan moet doen.... Ik vind het een beetje naar om te vragen maar heeft misschien een van jullie hier ervaring mee?  hebben jullie nog tips...?

Een bezorgde Christie

ik hoorde laatst van iemand dat hun zoontje dat ook had en die hebben "klop"therapie gehad bij de fysio die kloppen dan het slijm los en daarna heeft hij er geen last meer van gehad.
misschien iets om na te vragen??

groetjes danielle

Hoi,

Mijn zoontje van 7 mnd  had dit ook, ik heb Ventolin en Flixotide van de huisarts gekregen en moest dit toedienen met een babyhaler en hij is er tot nu van af dus misschien toch even langs de huisarts? Succes ermee!

Groetjes,

Puk

Oh wat zielig,ik weet precies hoe je je voelt!!
Teun heeft met zijn 3 maanden het rs-virus gehad en had het ook zo benauwd!
Elke keer als hij nu verkouden is slaat het op zijn longetjes en krijgt het ook zo benauwd. Hij heeft ook 2 puffertjes, ventolin en flixotide.
Die moet hij 2x per dag inhaleren maar of het echt helpt heb ik mijn twijfels over.
Het duurt dan nog vaak een dikke week voor hij er weer vanaf is.
Hij is er dan ook vaak neusverkouden bij,daar gebruik ik weer Bisolvon voor (=een slijmoplosser) Misschien toch nog eens terug naar de huisarts misschien is er nog wel een ander puffertje.
Veel beterschap!

Groetjes Mikkie.

Oja,had ik het goed onthouden en is jou kleintje ook niet op 18 december geboren?
Teun wel,vandaag dus precies een half jaar!!!
Wat gaat het hard hè!!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan