ontzettend geschrokken

A

Anoniem

Guest
Had al een weeklang vreselijke hoofdpijn en was heel het weekend al aan het overgeven.
Ook had ik veel harde buiken dus voor de zekerheid maar even de verloskundige gebeld.
Nou die was hier bloeddruk was te hoog en omdat ik  wat eiwitten in mijn urine had en eigenlijk alle klachten van een zwangerschaps vergifteging had moest ik naar het ziekenhuis.Werd gelijk bloed en urine afgenomen en getest en moest aan ctg apparaat om te kijken of alles goed ging met de kleine.Heb 1,5 uur aan de ctg gelegen en dat was eigenlijk gewoon goed.En de uitslagen van  het bloed was ook goed wel zat er iets eiwitten in maar was niks ernstig.Ik mocht weer naar huis ze zeide dat het waarschijnlijk buikgriep is ben hondsberoerd maar zoblij dat ik naar huis mocht en er niks aan de hand was.Maar ben wel heel erg geschrokken.  

Gatver, da's zeker schrikken. Wel lekker dat je niet hoefde te blijven. En die buikgriep zou best kunnen. Om mij heen wordt de een na de ander er door geveld.

hoi hoi
kan me voorstellen dat je geschrokken bent hoor.
buikgriep is ook verschrikkelijk maar voor die kleine is het beter nog even te blijven zitten.
veel beterschap he.
liefs sil

Jeetje, zeg!! Dat is schrikken.
Nou, dan liever een fikse buikgriep dan zwangerschapvergiftiging. Ook niet fijn maar toch...
Meid, Beterschap!! En hopelijk ben je snel weer op de been.

Mams79

Terug
Bovenaan