Ontzettend licht streepje of verbeeld ik mij nu weer iets

<p>Hoi hoi , oké ik denk zelf dat dit echt helemaal niks is maar als ik goed blijf kijken zie ik echt een ontzettend licht streepje … zien jullie dit ook of verbeeld ik mij ?  liefs ? https://ibb.co/PMDHJ0b  </p>

Ik zie het ook. Zo licht was het bij mij in het begin ook en het resultaat ligt nu naast me in bedje ? Weet alleen niet hoe deze kruidvattest werkt of de strepen even donker moeten zijn? Iig voor de zekerheid morgen of overmorgen nog eens proberen met ochtendurine, als het goed zit loopt het snel op. Wanneer is je NOD?

Nou dan ben ik in iedergeval niet bijziend hihi maar jeetje poeh dit was met einde middag urine... en eigenlijk nog te vroeg om te testen ..de test streepjes hoeven trouwens niet gelijkwaardig te zijn op t gebied van kleur etc  maar vriendin zei dat het hcg hormoon nog heel laag is dat het daarom zo vaag is .  Dankjewel voor je reactie !!!?❤️

Ik zie inderdaad een streepje.. maar ik zou een andere test doen van een ander merk. Ik ben bekent met deze dat hij vaak vals positief geeft.. veel over gelezen en mijn zus heeft een keer een valse test gehad. Hopelijk klopt hij bij jou wel?

[quote quote=10365134]Ik zie inderdaad een streepje.. maar ik zou een andere test doen van een ander merk. Ik ben bekent met deze dat hij vaak vals positief geeft.. veel over gelezen en mijn zus heeft een keer een valse test gehad. Hopelijk klopt hij bij jou wel?[/quote]
Ja ik ga maar even die van 2 voor 5 euro halen ( daar hoor ik alleen maar duidelijke berichten over ) ! En dan straks echt een goede clear blue:) ik ben namelijk nog helemaal niet zo ver dat ik kan testen . Maar kon weer eens niet wachten ?

ik zie iets heel lichts maar persoonlijk zou ik deze testen niet vertrouwen 
heb ook vals posetief getest met deze 
hoelang moet je nog tot je nod ? 

Ja ik ga straks even n andere halen ! En maar gewoon even wachten . Ik verwacht eigenlijk ook niet positief te testen en al helemaal niet nu 8 dagen voor NOD. Maar wilde het graag even kwijt . 

Terug
Bovenaan