Ontzettend misselijk.. Tips?

<p><br />Hi, ik ben momenteel 7 weken zwanger en echt al bijna twee weken elke dag zó ontzettend misselijk. Ik functioneer er gewoon slecht door. Heeft iemand een goeie tip die verrassend goed werkte? Het is voornamelijk de hele ochtend raak, en eind vd middag begint het weer. Alles is welkom. Wat ik al doe: smorgens gembertabletten, meteen in bed even een broodje eten, en over de dag zorgen dat ik geen lege maag heb…   <br /><br /></p><p>bedankt alvast! </p>

Hi, wat naar he? Ik was ook zo misselijk. Crackers, appels en gember thee hield ik nog het beste binnen. Na het avondeten of tandenpoetsen kwam alles er weer uit. Daarom zorgde ik dat ik eerder op de dag voldoende en gezond had gegeten. Bij jou werkt het misschien net anders, want iedere vrouw heeft een andere ervaring.

Eten waar je trek in hebt. Ook als dat mc donalds of een bak ijs is. 
En emesafene. Tot 15 weken moeten slikken, anders bleef ik overgeven. 
Voor mij hielp een lager tempo ook. Niet te druk zijn, zowel fysiek als met werk of klusjes ofzo. Veel even gaan zitten weer.

Je moet iets vinden waar je het goed op doet. Ik leefde weken op crackers met smeerkaas... Pas in de avond kreeg ik weer trek en kon ik eten zonder misselijk te zijn, dus toen kon ik normaal eten.

Poeh ja, wat een tegenvaller! Ik ben natuurlijk hártstikke blij dat ik zwanger ben, begrijp me niet verkeerd! Maar iets fijner de dag door komen zou geweldig zijn. Wat kun je je belabberd voelen door de misselijkheid. Ik zie er helemaal bleek van. ? En dan te bedenken dat ik pas 7 weken ben..... ?

Emesafene was hier een life saver. Geslikt tot 22 weken. Daarmee was ik misselijk light ipv misselijk niet te doen. 
Succes en veel sterkte! 

Naast veel genoemde dingen hielpen melk, kaas, vla en in ernstige gevallen rennie met muntsmaak bij mij heel goed. Ik was destijds ook de hele dag misselijk.

Vervelend ja! Bij mij hielp vla en van die reisziekte armbandjes van drogist. Die pakken een drukpunt die met je misselijkheid te maken heeft en vond dat wel fijn.

Terug
Bovenaan