Ontzettend onzeker

<p style="text-align: center;">Hey,</p><p style="text-align: center;">Ik ben nu volgens eigen berekening 5wkn en 4dgn zwanger. En door eerdere miskramen ontzettend onzeker! ?</p><p style="text-align: center;">Ik voel me goed, voor mijn gevoel te goed! </p><p style="text-align: center;">Ik heb geen last van kwaaltjes op wat gevoelige borsten na. Bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik super misselijk tot aan de 30 weken. En nu nog helemaal NIKS! Dat maakt me juist zo onzeker.</p><p style="text-align: center;">De vk geeft aan geen bloed is goed! Want daar begonnen mijn mk mee. Maar toch! Geef mij maar liever al die kwaaltjes erbij pffff... Over 1,5 week mag ik langskomen voor een echo! </p><p style="text-align: center;">De uren kruipen voorbij!</p><p style="text-align: center;">Ik moest gewoon even van me afschrijven, die onzekerheid is killing me! ?</p>

Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen. Bij hoeveel weken is het in het verleden mis gegaan? Misschien helpt het als je die periode voorbij bent.
En houd je er maar aan vast dat je al een keer een gewoon goede (wel misselijke) zwangerschap hebt gehad. Je weet dus dat je lichaam het kan!
Zoek afleiding in je zoontje en laat je maar verwennen door je partner. Ik zal in ieder geval voor je duimen.

Hoi Meis!
kom op een positieve zwangerschapstest heb je niet voor niets. 
Ik ben geen moment misselijk geweest. Het schijnt echt per zwangerschap anders te zijn! 
En wat vlindertje zegt, je hebt het allemaal al eens goed volbracht hou daar vertrouwen in!! We duimen 1,5 week met je mee! 

Mijn eerste miskraam was met 9wkn zwangerschap en de tweede was met 6wkn zwangerschap.
Juist omdat ik bij mijn zoontje zo misselijk was en bij de miskramen had ik ook nergens last van.. dus vandaar nu mijn onzekerheid ?
nog anderhalve week volhouden dan maar. ?

Ik snap het wel hoor..
Bij mijn miskraam had ik ook geen misselijkheid, wel zere borsten en steken (was 1e dus dacht dat doet goed was, groeipijn) en toen is het dus mis gegaan.. Nu voelde ik ook niks, maar voor mjj voelde dat juist bevrijdend omdat ik toen ik wel wat voelde dat juist geen goede dingen bleken te zijn.. Ben nu uiteindelijk toch een beetje misselijk geworden in week 6.. dus het kan nog ,-) en zo niet probeer er dan van te genieten, hoe moeilijk ook, mijn moeder had niks gehad die was alleen de hele tijd erg moe. Houd daar je hoop aan vast en typ het in de tussentijd vooral lekker van je af, we leven met je mee deze weken!
Want tuurlijk heb je een positieve tekst niet voor niks, maar dat had je die keren ook.. Voor mij neemt de meeste onzekerheid af met de eerste echo omdat ik dat toen kreeg nadat ik al miskraam had gehad, dus als ik het hartje hoor kloppen.. maar jij hebt die andere tot 9 weken gedragen, dus enorm logisch dat je nog langer onzeker kunt voelen.. denk er ook aan iedereen is anders, jouw gevoelens zijm jouw gevoelens en die zijm belangrijk!!!

Het gaat gelukkig vaker goed als fout. 
Maar snap  dat het je onzeker maakt.
Ik ben nu 33 weken zwanger  en de enige kwaaltjes die ik gehad  heb zijn wat pijnlijke borsten en veel honger verder heb ik geen kwaaltjes niks gehad.  Dus gelukkig  wil dat niet altijd wat zeggen  en is iedere zwangerschap  anders.  Misschien stelt het je wat gerust  .
Zorg gewoon goed voor jezelf.  Eet gezond meer kun je helaas niet doen.

Veel succes ?

Terug
Bovenaan