ontzettend shit SORRY DIT MOET ER UIT

A

Anoniem

Guest
ik kan nu echt janken en misschien doe ik dit vanavond ook nog wel een paar x,ben van de week en vorige week alsmaar moe had voor me gevoel flinkere boezem en in mij zei iets je bent echt zwanger !!!! was vorige week met manlief ook al naar wat kinderwagens aan het kijken geweest had gisteren 2 testen gekocht om as donderdag mijn nod te testen ging gisteren met super gevoel naar bed had al 1 test gedaan kon het niet laten en was dacht ik in de verte toch streepje te zien of wilde ik zien???? nu kom ik vanochtend uit me bed en wat denk je jawel bloedverlies dit zal wel geen innesteling zijn denk ikdus vandaar..........me humeur weet het effe niet meer misschien moet ik wel even afstand van het forum doen maar had het zo graag gehoopt na bijn een jaar
sorry dit moest er uit
groetjes

Hi paniekertje,

Wat klote zeg.. kan het niet toevallig een innestelings bloeding zijn geweest ofzo?? en heb je al een test gedaan?? Zo niet dan zou ik dat morgen vroeg toch eens doen als ik jou was! je lichaam kan je echt zoo voor de gek houden, echt oneerlijk is dat af en toe!
ik wens je heel veel sterkte, en als het niet raak is deze maand dan heel veel succes volgende maand!!! Na een jaar mag het er wel van komen vind ik!!!
Ben je al bij de huisarts geweest?? Gewoon doen en vragen of hij je doorstuurd na de gyn, dan weet je in ieder geval of alles in orde is bij jullie alle twee!!

liefs karen

hoi karen lief dat je reageert je vraag om naar dokter te gaan zou wel kunnen maar wil ik toch nog graag mee w8 voorlopig er zijn teslotte meer mense wat langer bezig!!en of het een innesteling is weet ik ook niet goed gr

Hee paniekertje,

Goh meid wat vervelend zeg ik durf ook niet echt wat te zeggen over een innestelingsbloeding heb ik geen ervaring mee.
Wij zijn al ruim een jaar bezig voor een tweede maar het gaat niet zo vlotjes.
Ik ben nu sinds een maandje aan het temperaturen en nu moeten we afwachten tot zondag dan is mij nod.
Nou meid we duimen gewoon lekker door!

Gr: Poppie

Lieve Paniekertje,

Wat ontzettend rot voor je!! Ik weet precies hoe je je voelt. Wij zijn al ruim een jaar bezig voor onze tweede. Ik heb een miskraam gehad in november. Daarna heb ik twee keer gehad dat ik echt dacht dat ik zwanger was: gevoelige borsten en niet zo'n beetje ook, opgezette buik, vaker naar het toilet, etc. Ik was me ook al allemaal dingen in m'n hoofd aan het halen, was al aan het rekenen geslagen wanneer ik dan uitgerekend zou zijn. Maar bij beide keren werd ik ongesteld. En beide keren was ik een paar dagen niet te genieten en ERG verdrietig! Voor mezelf moest ik toen tot de conclusie komen dat ik er te veel mee bezig ben. Maar wees eerlijk: als je al zo lang bezig bent, hoe kun je anders?! Na de tweede keer heb ik voor mezelf besloten om het op de lange baan te schuiven en wat langer vooruit te kijken: "dan komt het pas over een half jaar"
Tot nu toe gaat dat goed. Voorheen was ik een paar dagen voor m'n nod al helemaal er mee bezig: "wat voel ik daar? Zou het.....?!" Nu is dat veel minder.
Maar ik moet eerlijk toegeven: ik weet niet hoe lang dit aanhoudt. Maar het voelt wel prettiger op deze manier. Je hebt het niet altijd zelf in de hand. Ik heb eerder ook al geprobeerd om er minder mee bezig te zijn maar dat lukte me niet. Je kunt niet zomaar die knop omdraaien.

Ik wens je heel veel sterkte! En daarom is dit forum ook zo prettig; je bent niet alleen in je emoties en belevingen. Er is altijd wel iemand die hetzelfde heeft mee gemaakt.

xx
Dile

Hoi paniekertje,

Wat vervelend zeg! Ik heb bij mijn eerste kindje een innestelingsbloeding gehad. Toen had ik 1 dag helder rood bloedverlies. Dus ik duim voor je dat dat het is. Anders sterkte en hopelijk ben je snel zwanger!

BEDANKT WEDEROM VOOR JULLIE REACTIES BEN DUS TOCH HELAAS ONGI GEWORDEN ECHT SUPER JAMMER MAAR OP WE GAAN WEER VERDER HOPEN OP DE VOLGENDE X WANT EERLIJK IS EERLIJK ALS HET WAT LANGER DUURT BEN JE ER OOK TOCH STEEDS WEER MEE BEZIG XXX

Hoi Paniekertje,

Goh, wat vervelend voor je zeg. Dat je lichaam je zo voor de gek kan houden! Ik snap het ook wel en zeker omdat je al langer bezig bent. Maar echt waar, eens wordt je geduld beloond met een heel lief babytje die jij in je armen houdt. Houdt de moed er in hoor!
Ik zal voor je duimen!

Liefs, Jolanda

Terug
Bovenaan