Ontzettend snel een buikje

Ik ben nu 7 weken zwanger van de derde en merk dat ik gewoon al echt een buikje begin te krijgen. Eigenlijk vind ik dat niet eens zo leuk, want ik wil het nog niet overal vertellen omdat het nog zo pril is. Nu ben ik ook wel vrij slank (60 kilo bij 1.72 m) dus het valt ook wel snel op. Maar toch. Dit had ik bij de eerste helemaal niet. Bij de tweede wel, maar niet zo snel.
Herkennen jullie dit?

hey greet
ik ken het ook!
ik ben nu dan 7 weken en 5 dagen en bij mij kun je ook echt al een buikje zien.
ik ben zelf 1,75 en rond de 65 kg dus valt bij mij ook wel gauw op.
mijn ouders weten dan ook nu dat ik zwanger ben, maar dat komt ook mede door dat ik het dan met me moeder over heb gehad dat van een miskraam.
via msn dat wel, want ja ze woont in het buitenland.
en mijn schoonfamilie weet het dan ook net ene kant had ik liever gewacht, maar heb ook weer zoiets van het gaat fout of het gaat niet fout. en 1 van mijn broers weet het.
groetjes van mij
dit is ook mijn derde
ik ken je wel iets van andere forum weleens mee gelezen en enkele keer zelf wat geschreven.

Hoihoi,

Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat betreft het buikje, dat komt me wel bekend voor.
Toen ik 7 weken zwanger was kon ik het ook niet echt meer verbergen en had ik zelfs al positiebroeken nodig.
Aan de ene kant wel erg jammer omdat het zo snel al is, maar ikzelf vond het heerlijk, t was me eerste zwangerschap dus dan wil je het het liefst van de daken schreeuwen, dat hebben wij ook gelijk gedaan dus voor onze vrienden en familie was het geen verassing dat ik zwanger was en mijn buikje hoefde ik (gelukkig) ook niet te verbergen.

Geniet lekker van je zwangerschap!
Groetjes Maaike, mama van Aymée (17.05.2009)

hoi,

ik ben ook 7 a 8 weken zwanger en heb al een buik van 3 maanden lijkt het wel. moet al positiebroeken aan, of jurken. dit is ook mijn derde. ik ben 1.67 m en weeg normaal 54 kilo. ben ook al aangekomen trouwens. weet nog niet precies hoever ik ben want ben onregelmatig ongesteld geweest, maar gelukkig doen ze hier met 8 weken al een echo bij de verloskundige. (wist ik niet, was erg verbaasd)
dus over een weekje weet ik precies hoever ik nu ben.

prettige zwangerschap gewenst dames.

liefs mirjam, mama van bas 4 en daan bijna 3

Hoi,

Ook hier begin je het al te zien. Ik ben nu 7 weken zwanger en 7 kilo afgevallen door de misselijkheid, maar mn buikje is al behoorlijk opgezet. Het is wel de tweede, maar toch. Ik woog een paar maanden na mn bevalling in september zo'n 85 kilo nu is dat dus 78, en ik ben sinds september in totaal 30 kilo kwijt geraakt.
Het valt echt wel op m'n buikje, ik had al een leerling die naar me toe kwam en vroeg, juf bent u nou alweer zwanger. Ik heb gewoon keihard ontkent. Als 1 leerling het weet weet de hele school het!!
Hoe verbergen jullie het?? Ik draag allemaal wijde shirts op het moment.

Liefs Jen

Hoi!

Dit is mijn tweede en ik liep met week 7 al weer in mijn positiekleding, omdat het zo knelde. Inderdaad veel eerder dan bij de 2e, hoewel het toen ook snel toonde (12 weken).

Gelukkig zijn tuniekjes en andere wijde shirtjes in de mode (A-lijntjes). Zo kun je het misschien nog even verbergen.

Groetjes, Marisa

Hoi,

Ik had ook dat ik heel snel uit mijn kleding groeide. Lager spijkerbroeken (voorzijde) en tunieken konden gelukkig een hoop verbloemen. Uiteindelijk bleek dat ik zwanger ben van een tweeling. Denk dat mijn lichaam zich al aan het voorbereiden was ;-)

Groetjes, Esther

Terug
Bovenaan