Ontzettend veel vocht vasthouden

Hallo dames,

de titel zegt het al.Houden jullie ook zoveel vocht vast nu het warmer wordt.
Mijn armen en vooral voeten houden erg veel vocht vast.Ik drink veel,lig en zit veel met benen omhoog,sport nog maar niks helpt.
Jullie nog tips?
Zijn er geen producten die je mag gebruiken om vocht af te drijven. Morgen sowieso naar VK en dan geef ik het zeker aan,maar mischien dat jullie nog goede tips hebben.

Eet je nog veel zout door of bij je eten?ik hield al vanaf het begin veel vocht vast en heb met 16weken m'n ringen af moeten doen omdat ze begonnen te knellen ik ben toen ook gestopt met zout door en bij eten te gebruiken. Ik hou nog steeds vocht vast zeker met de warmte maar 't blijft te overzien. Als je echt last krijgt met vocht dat moet je 't wel even melden bij de vk waarom weet ik niet meer maar er was iets mee.. Veel water drinken en blijven bewegen

Nee ik kook nooit met zout dus daar zal het niet aan liggen.Ik sport nog 2x in de week en beweeg voldoende.Ook drink ik veel.
Ik ga het morgen wel aangeven.

Ik heb zelf geen last van vocht vast houden...de tips die ik ervoor weet doe je al: Voeten omhoog, goed drinken en bewegen.
Morgen idd maar even aangeven bij de verloskundige!! Kijken wat zij zegt! Succes ermee.

ps. Voel je je verder wel goed?? Niet misselijk, hoofdpijn, tintelende handen/voeten, duizelig/sterretjes zien, strakke band om je bovenbuik oid
(hihi voel me nu net één van de bezorgde mensen die me naast staan en steeds aan me vragen hoe ik me voel)

Groetjes Mariska

Mariska@voel mij verder prima.
Ben zelf verpleegkundige en meet wekelijks op mijn werk bloeddruk dus die is prima.
Weet dat het erbij hoort,maar het is gewoon erg vervelend.

Ow gelukkig maar, ik heb zelf wel last van een hoge bloeddruk, maar verder gaat het gelukkig wel allemaal oké met de baby en met mij!!!
Hopelijk had de verloskundige nog wat tips en trucs :~D

Vanochtend bij VK geweest.
Helaas niks aan te doen heb alle tips al opgevolgd.Nu het warmer weer wordt hou je nu eenmaal meer vocht was. De kleine is al ingedaald dus alles is verder goed.Moet het nog even volhouden met mijn vocht beentjes haha

Terug
Bovenaan