ontzettend zweten autostoel

Hoihoi,

Ons jochie zweet ontzettend in de autostoel. Heb al een badstof hoes erin gedaan maar hij is echt 1 en al sweatie als ie eruit komt (zit al in z'n romper). Ook hebben we van die plakdingen op de ruiten.
Hebben jullie kleintjes dit ook met dit weer?
Heeft iemand een oplossing of tip om hem iets koeler te krijgen, we zijn nl. van plan om van t' zomer naar Frankrijk te gaan...Lijkt me dan dat je hem helemaal kunt uitwringen.
Heb wat gelezen over Aerosleep autohoes maar daar zijn de meningen ook verdeeld over....

Groetjes Kimm
 
Hier ook een zweetkees! Helaas heb ik geen tips. Wij hebben ook een badstofhoes erin zitten zodat ik het in ieder geval kan wassen na aankomst op vakantie haha. Verder zal hij het even moeten uitzingen vrees ik. Zorgen dat hij onderweg voldoende drinkt en hopen dat hij een bandana op zijn hoofd laat zitten. En schone rompers mee nemen zodat we hem onderweg nog een droge aan kunnen doen haha.
Succes!
Liefs,
Mar
 
Bandana had ik nog niet aan gedacht, zal eens kijken of ie dat stoer genoeg vind haha!
s'Nachts rijden vind mijn vriend niks, dat houd ie vol.

Tnx voor de tips!

Groetjes Kimm
 
Hallo,

Late reactie, maar ik heb wel eens gehoord als je je kindje inwikkeld in een hydrofiele luier en er 1 in het stoeltje doet dat ze dan het minste zweten, want zn luier is luchtig en vangt veel zweet op. Het beste kan je hem dan alleen in een luier doen en dan zn doek om.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan