Ontzettende baaldag pff...wat goed afliep!

Vanmorgen al om 5 uur klaaaaar wakker. Nou eruit met mijnlief om 6 uur was geen probleem. Nadat hij de deur uit was voor zijn laatste dagje toch nog maar even in bed gekropen tot 9 uur.
Na de laatste shoppies zou ik de kasten, die ik via prikbord had opgedoken, gaan ophalen, Ik had vandaag de grote auto en mijnlief had de achterstoelen eruit had gehaald, zodat die kasten erin konden. Eenmaal aangekomen op adres waar die kasten te koop stonden, waren de kasten toch wel zwaar. Nu gaan we er volgende week pas om. Het heeft geen haast maar ik heb er toch een eind voor gereden, maar ze zijn wel heel gaaf het zijn van die white wash strandkasten met zo'n puntdakje, heel schattig voor op de babykamer straks als we verhuisd zijn.
Nou dan toch nog maar ff de stad in, nu ik in de buurt ben, wil ik gaan parkeren, komen er 2 autoos op me af, die achteruit rijden. Ik dus mijn auto in zijn achteruit en wil net terug rijden, wordt ik aan de zijkant (achterkant) aangereden door een vrachtwagen. Ik schrik me helemaal een hoedje en krijg spontaan een harde buik. Met een rood hoofd stap ik uit de auto en zie ik een paar dikke krassen op de bumper van mijn auto. En die vrachtwagen rijd vervolgens gewoon door. Die was een groot onderdeel van zijn vrachtwagen verloren en die heb ik maar even netjes op de stoep gelegd. Daarna rij ik een rondje en zie ik die gozer uit die vrachtwagen stappen. Zegt ie: ja dame volgende x een beetje uitkijken he! Nou hallo dan denk ik ja kijk zelf ook uit, dan was er niks gebeurd. grrrrr...Nou ik kan veel hebben maar dit was echt de druppel. Ik heb nadat ik uiteindelijk een parkeer vakje had gevonden mijnlief maar even gebeld en toen kwamen de tranen.... pfff wat een dag....Inmiddels voldaan geshopt en weer lekker veilig thuis. Voor mij voorlopig geen geshop en parkeren meer. Heerlijk kerst vieren met vriendje en familie!

Meiden, moest het even kwijt en tsja het lucht uiteraard op!!

fijne dagen!

xxxxx

Dan heb je je dagje wel gehad meid! Waarschijnlijk jezelf daarna wel helemaal scheel geshopt? Of viel het mee, tenminste dat zou ik dan weer doen he! :D Nou ga maar lekker genieten van de kerst!!

Liefs Janne

Dag lieve Krukeltje....

Wees inderdaad helemaal blij met je mooie kastjes! En die sjouw je dan later in het jaar maar naar je mooie nieuwe huisje! Dan ben je ook veel mobieler!

En dat stomme andere verkeer ook.... peace man... its chrismas!!! Doe maar weer lekker lullig tegen elkaar na 5 januari..... maar nu EVEN NIET!!!!

Dus nu vanaaf lekker de beetje omhoog en genieten van je shopperij wat je nog gescoord hebt......

Fijne dagen en tot mails!
Sunny

Nou, gelukkig zit er ook weer een einde aan een dag en kan je morgen weer met frisse moed aan de volgende beginnen!!!!
Geniet van de kerst samen met je vriend en je familie, maar dat komt wel goed als ik dat zo lees.

liefs

Hey Krukel,

Hier nog zo iemand die niet helemaal z'n dag had.
Met zoontje lief lekker nog even naar stad geweest erg gezellig en toen naar huis....rij dus ook stukken aan auto. Pret was snel over.
Man (nu niet lief) mopper de mopper aan telefoon, nou ja laat maar denk ik dan. Een maal thuis wat rommelen en eten koken, toch stiekem op man wachten dacht vroeg thuis te zijn, toch maar gaan eten. Na een smsje hoor je dan dat het 19.30 word. Kind lief om 19.00 naar bed valt doodmoe gelijk in slaap en om tegen 20.00 eindelijk man thuis zegt hij dood leuk hoef geen eten....grrrrrrrrr ploft op bank zegt niet veel grrrrrrrrrrrrr even nog achter computer en ligt nu al een tijd voor apengapen op bank.....gezellig!!!
Het is voor mij nu dus ook bedtijd dat snap je wel...morgen met goed begin aan Kerst beginnen...
Sorry dat ik ook even mopper.(lucht idd even op)
Zo krukel zullen we maar samen even snel deze dag vergeten????
Fijne dagen ...liefs Rianne

Terug
Bovenaan