ontzettende buikpijn!!

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

Ik ben er een poosje niet geweest, maar wij zitten nu in ronde 13!

3 maart ben ik ongi geweest, na 3 dagen overtijd. dus mijn vruchtbare dag zal op 17 maart zijn (vrijdag)   maar nu heb ik vanaf maandag onzettende buikpijn!! aan de linkerkant. ik voel op zich mijn eisprong meestal wel, volgens mij is het dat niet!   en nu trekt een kramperig gevoel door mijn hele buik.

gisteren ben ik bij de huisarts geweest, hij werkt er nog niet zolang, is ook nog een jonge dokter. Hij zei mij dat het eitje aan het voorbereiden is, en dat ik dan een bloeding in de buikholte kan hebben!??
ik  kan bijna niet lopen, dat doet pijn, fietsen gaat eigenlijk helemaal niet, en van staan naar zitten of anderssom doet ook erg veel pijn.

2 maand geleden had ik ook wel pijn aan de linker kant, de vorige maand dus rechts, maar zo''n pijn als ik nu heb, heb ik nog nooit gehad!!

wie herkend dit en kan mij gerust stellen?????????

bedankt!!   groetjes Tamara

Hoi Tamara,
Ik zou willen dat ik je gerust kon stellen, maar helaas. Ik hoop dat het nix is. Toch wil ik je wel ff heel erg veel sterkte wensen.
Liefs Cynthia

Hoi, mijn ervaring is dat een eisprong buikpijn geen drie dagen aanhoud, ga gewoon weer naar de dokter, was de menstruatie kort deze keer of normaal?, ik zou in ieder geval bij hele erge buikpijn niet te lang wachten, beter een keertje een zeur, dan onnodig zo ´n  erge buikpijn

quote: Jeanette1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2006 14:05:14'));

Hoi, mijn ervaring is dat een eisprong buikpijn geen drie dagen aanhoud, ga gewoon weer naar de dokter, was de menstruatie kort deze keer of normaal?, ik zou in ieder geval bij hele erge buikpijn niet te lang wachten, beter een keertje een zeur, dan onnodig zo ´n  erge buikpijn

hoi jeanette
de buikpijn heeft ook geen 3 dagen aangehouden hoor
maandagavond nergens last meer van gisteren
ook nergens last van en sinds vanmiddag weer wel
en menstruatie afgelopen keer was bijna niks

grtztamara

hoi cynhtia en jeanette

bedankt dat jullie reageerde
zijn er toch mensen die met me mee leven
kan er eigenlijk met niemand over praten
ja wel met me vriend maar dan houd het ook op

grtz

ik dacht al!!
haha, bij mij duurt het nu wel al 3 dagen!!!     ik mocht wel mijn gyn. bellen maar ik kreeg geen verwijsbrief.
en vrijdag hebben wij ook nog de hele dag bruiloft!!

ik moest gewoon ibuprfen(ofzo) slikken

groet, Tamara

Lekker verwarrend meiden die namen van jullie

Maar Tamara, zakt je buikpijn al wat met de ibuprofen??
Kan het niet zijn dat je wel zwanger bent of dat het je darmen zijn, lastig hoor als ze door een telefoon kunnen vertellen wat het is!
Als het mij te lang duurde ging ik ´s avonds naar de huisartsenpost( heb je meteen een second opinion) laat je even weten hoe het gaat??

Terug
Bovenaan