Ontzettende hoofdpijn

Hallo mede zwangeren,

Ik heb al een paar weken ontzettende hoofdpijn. Ik slik wel een paracetmol maar die is binnen een uur uitgewerkt. Waardeloos. Ik heb. Tijdens mijn andere zwangerschappen ook wel een beetje gehad maar niet zo erg.

Heeft iemand nog tips naast veel drinken en regelmatig even liggen (wat moeilijk gaat met twee andere kinderen)?

 
misschien langs een fysio, soms weten die net een plekje in je nek te masseren, dat het weer beter gaat!
maar let wel op dat het een fysio is met zwangerschaps ervaring, sommige plekken mag je niet masseren tijdens je zwangerschap
 
Vanuit het septemberforum: Je kan een hoge bloeddruk hebben of juist lage.

Als ik jou was, zou ik even een afspraakje maken met je dokter/VK, die kan je bloeddruk opmeten en je advies geven.

Succes!
 
Heb jij vaker last gehad van migraine? Ik heb dat in mijn puberteit veel gehad en had vandaag ook ineens weer een aanval. Heeft te maken met je hormoonspiegel. Je kunt daar in je zwangerschap juist meer of minder last van krijgen. Wat mij helpt; in een donkere kamer slapen, slapen en nog eens slapen.

Gr. Louise
 
Vlgs mij is het ook hormonaal, heb ook een paar weken veel hoofdpijn gehad, gaat nu (16wkn) beter gelukkig! Hoop dat t bij jou ook gauw beter gaat!!
Bij mij hielp ook niets echt... Hittepit, of beetje tijger alsem op m'n slapen en idd slapen zodra het kon ...
Sterkte...
 
Vervelend zeg! Ik heb een jaar geleden een hersenschudding gehad (niet echt vergelijkbaar misschien maar toch)..
Ik merkte dat het pettig was om prikkels af te zwakken: zonnebril op (soms ook gewoon binnen) en als ik ging liggen deed ik oordopjes in.
Fysio kun je altijd even proberen. Je hoeft tegenwoordig geen verwijzing meer te hebben van de huisarts, lekker laagdrempelig.

Sterkte
 
Terug
Bovenaan