Ontzettende krampen.... ☹️

<p>Hi allemaal! </p><p>Op dit moment ben ik 4+3 weken zwanger. En vanavond ontzettend last van m’n rug lage rugpijn en krampen. Ik ben zo bang want dit had ik precies hetzelfde de vorige zwangerschap dat een miskraam is geworden.... Wel ging dat gepaard met bloedverlies wat ik nu gelukkig niet heb alleen echt krampen. </p><p>Ook super last van m’n darmen... alleen maar diarree ( sorry ) Meer meiden die hier last van hebben gehad?</p>

Hoi hoi,
Ik heb vorig jaar Maart 'n miskraam gehad wat idd gepaard ging met enorm veel krampen en bloedverlies. In Mei was ik opnieuw zwanger en had weer hele erge buikkrampen maar toen geen bloedverlies. Verloskundige zei dat 't kon komen door de groeiende baarmoeder. Heeft 'n paar weken aangehouden en toen was 't over. Hopelijk is dat bij jou ook zo. En als je 't niet vertrouwd gewoon de verloskundige bellen, ze kunnen zo vroeg waarschijnlijk nog niet heel veel maar misschien kan ze je wel wat gerust stellen. Succes! Liefs!

@CinB
Super lief dat je reageert. Ja inderdaad had toen hetzelfde met buikkrampen en bloed.. nu niks gelukkig! En ook geen krampen meer gelukkig. Schrok wel even. Toch ben je bang. 
Heb gelukkig 23 Juli al een vervroegd echo vanwege de vorige miskraam. Ze vertelden me wel dat het kan zijn dat we niks komen te zien omdat het te klein is.. ik zei al dan kom ik gauw weer terug haha. Wil dit niet afzeggen ben veelste nieuwsgierig! 

He! 
Ik snap je Angst zo erg! Ik had het gister echt heel erg. Ik had dan wel oud bloed met afvegen. Wel weinig hoor maar ben de hele dag van slag geweest en ook echt denk wel 6 uur achtereen vage krampen..  ik was zo in paniek ook door de miskraam uiteraard!   Ik denk nu zo.. zolang ik niet op de grond lig te huilen en enorm bloed verlies is er (nog) niets aan de hand. 
Ik ga er vanuit dat het bij ons allebei blijft plakken! We hebben gewoon een klote ervaring en bij alles denk je nu als t maar goed gaat! Maar het komt goed! ?????? 

Natuurlijk schrik je, je hebt 'n nare ervaring meegemaakt. Ik vond 't toen ook echt heel eng. Ow, super fijn om te horen dat 't nu weg is. Die vervroegde echo dat is heel fijn. Ik had 'm toen ook met 7 weken al (ivm de eerdere miskraam), en meteen 'n heel mooi kloppend hartje. Daar gaan we bij jou ook vanuit. Succes meid, en hou je koppie omhoog. Probeer blij te zijn 't is 't mooiste wat er is!

Ik heb ook hele erge last van krampen en steken gehad in het begin. Nu inmiddels bijna 12 weken zwanger. :)

Terug
Bovenaan