Ontzettende muts

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ten eerste: alle zwangeren van harte gefeliciteerd!

Ik voel me soms een ontzettende muts. Sinds ik probeer zwanger te worden denk ik er veel aan. Dit had ik van mezelf nooit verwacht. Ik baal als een stekker dat ik het niet kan loslaten. Ik zit pas in ronde 2, hoe moet dat verder?! Aan de andere kant denk ik er misschien ook juist veel aan omdat ik niet goed weet hoe ik de signalen van mijn lichaam moet interpreteren. Komt het doordat ik de pil niet meer slik of is er meer aan de hand? Ik heb laatst een berichtje op het forum gezet over het feit dat ik een weerzin tegen chocola heb ontwikkeld (trouwens jammergenoeg geen reactie op gehad). Verder ben ik de laatste dagen misselijk, heb diarree en mijn borsten doen zeer. Ik hoop natuurlijk dat dit het begin is van een zwangerschap maar ben bang dat ik mezelf voor de gek loop te houden en dat ik me alleen maar zo voel omdat ik probeer zwanger te worden. Zucht, snappen jullie het een beetje? Ik zit overigens ongeveer een week na mijn eisprong dus ik weet dat het nog te vroeg is voor "echte" zwnagerschapskwalen.
Zo, dat moest ik even kwijt. Verder kan ik het best relativeren hoor en moet ik af en toe ook vreselijk om mezelf lachen!!

Groetjes,
Zon

hallo zon,

waarom een muts,
we zijn hier toch om vragen van elkaar te beantwoorden.
en ja als je inderdaad signalen hebt, dat zou het best kunnen dat je zwanger bent, ook al is het maar een week na je ei,
maar het is inderdaad ook zo als wij vrouwen zwanger willen worden ,dat we opeens vanalles voelen.
en bij mij is het nu ook weer raak in de 1e ronde, na een miskraam bij 7 weken, dus zeg nooit nooit.

heel veel succes
groetjes debra

Hoi,

ik zit ook pas in ronde 2, maar sinds ik gestopt ben met de pil ben ik er ook 10 x zoveel mee bezig. Ik zit ook minimaal 1x per dag op dit forum. Ben een boek erover aan het lezen, voel van alles, etc. maar ja. het is toch ook wel leuk om er zo mee bezig te zijn. Als het teveel wordt gaat dat vanzelf wel weer over denk ik.

Groetjes Gabrielle.

Hoi zon,
Ik heb precies hetzelfde,ik denk trouwens heel veel meiden van hier.
Daarom is het ook zo fijn dat ik hier ook zoveel herken,dan heb je tenminste niet het gevoel dat je de enigste bent.
Ik ben de laatste tijd last van een misselijk/weeig gevoel.Ook ben ik ontzettend moe.Je denkt het zal wel niet,maar ondertussen let je overal op en blijf je hopen.
En ja je hebt gelijk,je moet er af en toe maar gewoon om lachen,want wat zit een vrouw toch raar inelkaar he.
XXX Phoeb

Hey meid!

Inderdaad: ook ik voel me precies zo en vraag me regelmatig af hoe lang dit vol te houden is... Maar goed weinig keus. Ik wens je veel succes en hopelijk ben je zwanger. In elk geval fijn dat je hier je verhaal kwijt kunt!

Liefs,

Ginger

Hi Zon,
Dito... ik weet wat je voelt.
De laatste 3 nachten droom ik er zelfs over!!!

Ik probeer steeds te relativeren.
Maar mijn gevoel zegt me dat ik zwanger ben. Wat onzin is want het is de 1e ronde maar ga zo'n gevoel maar eens tegen!

Ik heb gisteren 2 predictor testen gekocht. Ik ga mezelf inhouden tot dinsdag (hoop ik) en dan testen.

Ik probeer er echt van uit te gaan dat het niets wordt de eerst ronde maar dat gevoel gaat niet weg...

Afwachten dus.

zoals je leest hebben heel veel meiden hier last van.

En ook ik ben heel erg blij hier mijn ei kwijt te kunnen.

Dus gewoon lekker blijven schrijven. Het helpt!!!

Succes met afwachten. Ik duim voor je.

Liefs Bieb.

Terug
Bovenaan