Ontzettende pijn aan mijn borsten!!

Hoi dames,

Hebben jullie al vanaf het begin last van jullie borsten?
Bij mij beginnen ze nu pas gigantische pijn te doen.
Ik ben nu 9wkn en 3 dgn.
Het is echt niet normaal hoeveel pijn ze nu doen,ook als ik loop voel ik ze.

Vandaag was ik ook de hele tijd duizelig op mijn werk moest echt goed opletten met mijn hoofd draaien.

Hebben jullie verder nog veel last van kwaaltjes.

Yep...
Ik heb het sinds een week of 2...ben nu 8+5...
Heb t gevoel dat ze bewerkt zijn met schuurpapier..niet dat ik het ken, maar lijkt me zo...
Duizelig ben ik vanaf t begin...
Zekers met te snel opstaan, draaien en vanmiddag bij Prenatal hadden ze in een hoek een of andere "sterrenhemel" nagebootst...daar werd ik echt gek van...
En het eten he...das nog steeds niet wat...dan heb ik ontzettende honger, tot ik t eten voor me heb, dan hoef ik niet meer. Val nog steeds af {nu kon ik trouwens ook wel wat missen dus erstig is het niet :D }

Heb zo nu en dan enorm zere borsten en dan voelen ze heel koortsig aan, brrr! Ben pas 7w dus t ergste komt nog denk ik. Ben met name na het eten beroerd, weet soms niet of ik wel of níet moet eten... Heel irritant. Verder ruik ik alles, ben ik na 20uur doodmoe en ik ruik echt alles 10keer zo erg. Heb erge last van mijn eczeem (mag mijn eigen hormoonzalf nu níet gebruiken) dus ik zie er vrij moe uit in mijn gezicht.

Ondanks dat ik me niet top voel ben ik nog wel errug blij dat ik na een jaar oefenen en heel wat bezoekjes en onderzoekjes aan de fertiliteitsarts zwanger ben! :) en... Die kwaaltjes zijn toch een goed teken!

hooi

Ik heb precies hetzelfde borsten doen zo pijn en geen enkele bh zit nog goed.
Duizeligheid heb ik al vanaf het begin.

En ook misselijk en moeilijk eten en dood moe!

maar alle kwaaltjes zijn goede tekens! ik hoop wel dat ze rond 12 weken over gaan ben nu ook 9 weken!

Ben bijna 8 wkn zwanger en al zeker 5 wkn erg last van m'n borsten. Helemaal aan het einde van de dag staan ze voor mijn gevoel op knappen. Heb vorige week al een cupmaat grotere bh gekocht, mijn eigen bh's passen niet meer. Hoop niet dat het in dit tempo door gaat...
Duizeligheid gaat de laatste week iets beter, nu af en toe nog. Maar een dropje of glas boullion werkt daar goed tegen.
Erg last van m'n maag, helemaal als ie leeg is...dus probeer kleine beetjes te blijven eten. Niet alles staat me aan qua eten, dus het is per dag weer bedenken wat goed valt. Heb overal rennies liggen om m'n maag een beetje rustig te krijgen. De misselijkheid blijft, maar wordt gelukkig wel beter.
Haha...genoeg klachtjes...maar neem ze allemaal voor lief! Kleine ukje is zo welkom en als daar de klachten bijhoren vind ik het prima.

Ik had het met de eerste heel erg. Toen kon ik geen beugel bh's meer aan. Ik droeg de zwangerschaps BH's van de hema. Die deden het erg goed!
Nu niet zo gelukkig, wel wat gevoelig (m'n man moet eraf blijven).

En ik moest me vandaag ziekmelden op het werk omdat ik maar niet wakker kon worden.
Ik heb tot 10 uur geslapen :-\

Terug
Bovenaan