Ontzettende steken onderin mijn buik

tamjo

New member
Ik heb echt ontzettende steken onderin mijn buik. Al een paar x eerder gehad en word er ook echt wakker van. Lig bijna krom vd pijn. Vanochtend had ik het weer. Snap niet wat het is. Bij mijn eerste zwangerschap niet gehad. Iemand die dit herkent? Of zullen het gewoon mijn banden zijn.!!
 
Heyy wat vervelend zeg:-( ik heb geen idee.. Niet je blaas? Die doet bij mij afentoe ook goed zeer. Maar meer als ukkie er tegen aan zit te schoppen..
 
Ik weet het niet. Als ik naar de wc ben geweest om te plassen is het nog niet weg. Ik ga zo ff de Vk bellen.
 
Het zijn indeling steken. Kan me dat niet meer van vorige x herinneren. Maar kan nog vaker voorkomen en het kan goed zeer doen. Dus gelukkig niks ernstigs! Gelukkig zakt t overdag wel weg maar s nachts en s ochtends doet t af en toe goed zeer.
 
Gelukkig is het niks ernstigs!! wel balen dat het vaker voor kan komen en dat je er zo'n last van hebt! Ik heb het soms wel heel licht, maar dat is dan zo weer over...
 
Indeling moet indaling zijn. Hopelijk voor jullie krijg je het niet. Wat ik al zei kan het van mijn vorige zwangerschap ook niet herinneren. Maar het is allemaal voor een goed doel ;-)
 
Terug
Bovenaan