ontzettende vervelende vraag

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.
ik ben 30 weken zwanger en heb een hele vervelende vraag.
ik heb ipv een man een vrouw als wederhelft.
nu weten jullie dat met de zwangerscahp je hormonen in de sex aardig op hol kunnen slaan. zo ook bij mij.
mn vriendin doet het bij mij zowel in het ene als in het andere gat zeg maar(met hulpstuk)
nu is mijn vraag is dit schadelijk voor mijn kindje?
het kindje ligt al met het hoofdje naar beneden en dan komt dus het hulpstuk   soms best hard ertegen aan als het van achteren gaat zeg maar. ik ben zo bang dat ik het hoofdje beschadig. ik heb wel gelezen dat het van de voorkant geen kwaad kan, maar hoe zit dat dan van achteren.
ik hoop dat iemand het weet, want ik kan hier niets van vinden en ik voel me te bezwaard om hier mee naar de vk te stappen. vind het al niet leuk om het hier neer te zetten.

sorry.

Poeh hey, ik zou het niet weten...
Ik denk zelf altijd, zolang je zelf geen pijn voelt, of dat het kindje vervelend
gaat doen, is er niks aan de hand.
Het is idd misschien een genante vraag voor bij de verloskundige,
maar misschien vind zij het wel helemaal niet raar hoor.
Ik zou gewoon niet al te wild van bil gaan, als je hierover onzeker bent.

xx Syrah

Het lijkt mij niet veel uit maken. Ik zou eerder verwachten dat het schadelijk zou zijn als je vaginale sex hebt, maar dat wordt van alle kanten ontkent, dus ga ik er vanuit dat het anaal geen kwaad kan.
Als het pijn gaat doen, of vervelend voelt, dan zou ik wel stoppen, maar zolang het goed voelt, lijkt het me niet schadelijk.

Hoi,
Anale sex lijkt me niet schadelijk voor het kind. Je komt zodoende toch op geen enkele manier in aanraking met het kind.
Ook vaginale sex lijkt mij geen probleem, hetro-stellen kunnen toch ook gewoon sex hebben. Je raakt heus niet zomaar het hoofdje, deze is absoluut wel beschermd.

Veel plezier

Terug
Bovenaan