ontzwangerd

A

Anoniem

Guest
Hoi..
Het onderwerp zegt het al..zij jullie al helemaal ontzwangerd?
Mila is nu bijna 7 maanden en voel me eigenlijk vanaf dat ze 6 maanden was weer wat stabieler.
Mischien komt het ook doordat ik er nu meer in zit..alles was tenslotte nieuw.
maar ik was ook lichamelijk erg moe..nu gaan dingen me in de buitenwereld we weer meer boeien..dat heeft bij mij wel even geduurd.
groetjes piewie

hallo

ik ben wel grotendeels ontzwangerd hoor, maar Daniëlle is nu ook ruim 9 maanden dus dan mag dat wel, wel merk ik dat softer geworden ben, dat was ik al maar dat is nu meer geworden. het zal wel met de verandering van geen mama naar mama zijn...
hihihi.
Wel gaat het nu allemaal makkelijker, ze staat, loopt langs de tafel, tijgert en kan zichzelf lekker bezig houden en dus kan mama ook extra dingetjes doen..niet dat ik haar eerst meost bezighouden maar je bent er dan meer bij telkens omdat ze dan nog helemaal afhankelijk zijn...ergens mis ik dat wel heel erg maar ik geniet ook van wat onze kleine grote meid al allemaal kan..en gaat doen

groetjes Veronique en Daniëlle

Volgens Tom ben ik al wel helemaal ontzwangerd. Nou ja, helemaal, ik heb nog zo mijn momenten en ben ook nog wel redelijk moe, maar verder gaat het allemaal goed. Vanaf het moment dat ik ben gestopt met bv, voel ik me weer mezelf. Mijn man en ik zijn een paar keer samen weg geweest en hebben Twan uit logeren gedaan bij mijn ouders, dus het gaat de goede kant op. haha
Liefs Maaike mv Twan (02-09-06)

Ik krijg nog twee weken van Remco. Dan is Lukas 9 maanden oud. Maar het gaat ook steeds beter. Ik had tot een paar weken terug reuma achtige klachten in mijn handen en die zijn gelukkig nagenoeg verdwenen (alleen als ik moe ben niet). Maar dat is allemaal onderzocht en het heeft geen aanwijzbare reden, dus waarschijnlijk zwangerschapshormonen. En ik geloof ook dat mijn uitbarstingen om niets beter gaan. Ik ben wel een stuk emotioneler maar dat zal ook wel blijven. En helaas heb ik ook nog steeds flinke problemen met het ophouden van mijn plas maar dat schijnt allemaal wel ter verhelpen te zijn.

Annemieke

Terug
Bovenaan