ontzwangerd

hey lieve dames,
vanaf deze maand zijn we allemaal officieel ontzwangerd!
Voelt iedereen zich al weer helemaal de oude?

Ik ben alleen nog soms vergeetachtig. Dat zal wel nooit meer over gaan. Helaas mag ik nu mijn zwangerschap niet meer als excuus gebruiken ;-)
En ik weeg nog zo'n 4 kilo meer dan voor de zwangerschap.
Deed vorige week voor de lol mijn trouwjurk weer eens aan. Helaas kon de rits echt niet meer dicht. Ik zal hem dus wel nooi meer aankunnen.

En verder is het gewoonl heerlijk om moeder te zijn!

Liefs Maartje

Hey,

Fijn he!!
Ik heb ook al een tijdje geen last meer van die extreme haaruitval...

Ow wat is het genieten zoo'n kindje! Babys zijn heel leuk, maar in het begin is het echt alleen maar eten poepen slapen. Nu er echt interactie is, gespeeld wordt, en steeds meer karakter boven komt drijven, wordt het alleen maa rleuker!!

(al zou ik stiekem wel weer zwanger willen zijn :p)

Liefs,

T

Hoi Maartje,

Wat fijn om te lezen dat jij ook nog niet al je zwangerschapskilo's kwijt bent. Ik dacht dat ik de enige was! Ik was 24 kg aangekomen (ik heb echt niet meer gegeten tijdens de zwangerschap!) en 19 kg afgevallen. Ik moet er dus nog 5. Daarbij komt dat ik nog 1 maandje heb, mijn dochter is morgen 8 maanden oud. Verder heb ik nergens meer last van. Ben nog wel geopereerd vorige week aan mijn baarmoeder, dus nu maar hopen dat een tweede kindje sneller komt! ;-) Ik wil er niet te lang mee wachten. Ontzwangeren? Ik wil juist weer zwanger zijn! ;-)

Groetjes, Irene

Nou de kilo's zijn er hier gelukkig af en ook de enorm heftige stemmingswisselingen lijken eindelijk voorbij! Haaruitval helaas nog steeds met vlagen behoorlijk, maar het lijkt ook minder te worden.

En, ook niet onbelangrijk ;-), de sex is weer helemaal fijn zoals het voor mijn zwangerscap was (alhoewel ik tijdens mijn zwangerschap niets te klagen had, na de bevalling was het echter een ramp tot een maand of 6-7)

Waar ik nog mee zit is de slapheid van mijn buik, billen en bovenbenen. Pfff, ik sport echt best veel (2x per week 5km hardlopen, 2x per week bodypump en nog 1x per week pilates) maar het blijft echt pudding...aaargh!

Enneh... Het is dat ik nu werkloos ben en eerst weer een baan wil hebben, maar ik ben er helemaal klaar voor om weer zwanger te worden hoor!!

X
Evje

Terug
Bovenaan