Ontzwangeren grrrrr

Lucrecia

New member
Hey meiden,

Hebben jullie ook zoveel last van ontzwangeren?
Lucas is morgen 11 weken, en ik ben nog steeds zoooo moe. En dat terwijl ik volgende maand weer moet gaan werken.

Heb ook last van mijn polzen (dacht eerst dat het door het persen tijdens de bevalling kwam). Het komt door de pezen die daar zitten. Kan haast niks tillen of open/dicht draaien. Een onverwachte beweging, en ik verga van de pijn. Kan mijn kind haast niet optillen.... zo'n pijn heb ik. Huisarts gaf aan dat het ook van de zwangerschapsdiabetes kan komen, en dat ik maar even moet afwachten om te kijken of het vanzelf verdwijnt. Als dat niet het geval is, krijg ik dan prikjes om het te verhelpen.

Ik ga binnenkort weer beginnen met fitness. Hoop dat ik dan minder moe ben.
 
Ja ik ben ook nog niet helemaal mezelf ;-)
Heb vooral veel hoofdpijn maar de situatie waar ik in zit is ook nog niet rustig pfff
Mijn moeder is bijna drie maanden geleden overleden
Mijn man zit al vier maanden met twee scheuren in zijn bot in de enkel dus ook niet mobiel.
Mijn vader gaat verhuizen dus moet veel uitzoeken daar.
Onze oudste wordt zondag 2 jaar

Maar boven alles geniet ik echt van Myrthe haar lachjes en geluidjes :)
 
Af en toe nog moe, maar geef met 8 week ook nog nachtvoeding.
Had afgelopen weekend gevoel dat ik griep kreeg. Kon niet warm worden, later op de avond zweten niet normaal. Was het mijn eerste menstruatie die doorbrak. Wel fijner dan de griep maar die is nu nog niet doorgebroken hang er nog steeds wat tegen aan haha
 
Hoi!! Ik dacht al dat ik de enige was!! Ik ben ook zo moe!!! en die hormonen :S kon de afgelopen 2 dagen wel janken.... pfff. Sergio is ook morgen 11 weken, het gaat zo snel! ik moet ook vanaf 1 feb weer werken, blegh! Ben maandag ook begonnen met sporten, maar het helpt niks hihi. Had zo'n last van mijn bekkenbodem en het hele gebied er omheen... Hopelijk krijgen we gauw weer een beetje energie...
 
ik kom huis niet eens uit weet niet waar ik moet beginnen pff ? Berging beneden moet kind dan 1 trap naar beneden doen dan in wagen . Vindt dat zo vermoeiend en dan tas mee , 1 keer samen met man gedaan eenmaal buiten hij gillen vondt het niets . Dus ik durf niet meer , stel als die een vuile luier heeft of de fles moet pff . Kan me niet ontspannen .Dan maar liever thuis alles in de buurt . Doen jullie nog een dutje ik ka het helaas niet hij slaapt niet door . Het liefs verplaats ik hem naar eigen kamer nacht maar durf het nog niet .
Me man zou niets anders willen en dan wil ik dus helemaal niet !!
 
Hier slaap ik tot een uur of 11 uit. Lucas is dan ook zo moe van de hele nacht wakker zijn. Dan leg ik hem naast me op bed nadat mijn vriend naar het werk is, en slapen we zo uit.

Overdag is hij een engel, slaapt een hoop, en 's avonds een bengel. Ik probeer om de dag wel de deur uit te gaan, anders word ik gek van binnen zitten. Het is bij mij ook een gedoe, kinderwagen naar beneden en naar boven sjouwen (woon op de flat). Morgen is het pappa dag, laat ik ze mooi met z'n tweeen. Ben ik ook ff in mijn uppie weg. Merk dat ik daar af en toe wel behoefte aan heb.
 
Terug
Bovenaan