ontzwangeren herkent iemand dit?

Ha dames,

het is vandaag 9 maanden geleden dat ik ben bevallen van een prachtige zoon. ik heb de eerste weken wel last gehad van het ontzwangeren, maar dat was al snel over.. dacht ik. sinds een paar dagen blijf ik huilen.. super vervelend. je ziet ineens je kleine ventje groot worden! je ziet in een flits hoe het 9 maanden geleden was ect. ik krijg op internet geen verhalen gevonden van wat ik nu beleef. ik weet dat het 9 maanden ontzwangeren is maar dit is niet fijn!

herkent iemand dit?

alvast bedankt voor jullie reacties!!
.

Ow meid, wat vervelend!

Nee geen ervaringen, ik ben op een andere manier ontzwangert! Heb een maandje ofzo echt extreem gezweet met '' oplvliegers'' en al leek het wel.

Maar sinds ik zwanger ben geweest ben ik zowiezo een stuk emotioneler geworden.

Succes ermee, en gewoon laten gaan is het beste denk ik!

Was voor mn gevoel net weer ontzwangerd.en nu weer 6 weken zwanger haha.was net van mn vermoeidheid af,mn nesteldrang en weer super in mn velletje!nu begint het weer....langzaam die nesteldrang weer sneller moe enzo enz.
maar krijg soms ook wel een beetje een weeig gevoel hoor als ik naar mn grote/kleine vent kijkt.gaat ook zo snel en soms wil je gewoon even terug naar die echte babytijd dat ze nog lekker in je armen in slaap vallen enz,dus begrijp je wel,maar vind ze nu wel makkelijker worden,ook fijn vind ik
liefs jootje

super bedankt voor jullie reactie! vandaag bij het CB geweest de arts heeft aangegeven dat het er allemaal bij hoort. je kindje 'los laten' dat is het, je niet te veel druk maken. als het niet over gaat even naar de huisarts. ik heb mezelf een schop onder mijn kont gegeven, genieten van de mooie ontwikkeling die onze grote man door maakt.
en huilen als het nodig is. misschien ben ik einde van de week weer een beetje mezelf. wie weet...

@ Mamajo83: gefeliciteerd!

oh hier ook een jankert hoor! Vanochtend nog toen Julia op haar knietjes zat te dansen op een cd. Dan zie ik hoe groot ze al is en dan word ik lekker emotioneel. De baby-tijd was leuk, maar dit vind ik veel leuker. Eerder tranen van geluk dus.
En het loslaten is ook wel moeilijk. Zo'n lekker klein hummeltje wat in de armen slaapt is toch ook wel heerlijk.

Liefs

Hoi,

Ik heb het ook gehad in de afgelopen maanden hoor! Ik had nogal een zware bevalling en de eerste 3-4 maanden was ik alleen maar blij dat ik zo snel opknapte, toen in januari werd ik ineens heel emotioneel. En toen ebde dat weer weg, maar kwam het een paar weken later weer terug, en toen ging het weer weg en rond de 9 maanden had ik het weer! Nu is alles weer prima en ik begin zelfs voorzichtig te fantaseren over nummer 2. Of ineens zeg ik tegen mijn man: ja, maar als Diederik een broertje of zusje krijgt dan...
Hahah.. dan denk ik: je bent kennelijk alweer aan het vooruitdenken, dat is een goed teken.

Don't worry, gewoon aan toegeven en idd. als het te lang duurt of te erg wordt even naar de ha!

Terug
Bovenaan