Ontzwangeren?

<p>Hallo mama's, </p><p id="docs-internal-guid-3bcf681b-7fff-43d3-f7f4-40e4a7e7c2d3" dir="ltr" style="line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: #000000; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Na lang meelezen toch maar eens zelf een topic starten. Gewoon omdat ik het er met niemand anders dan mijn man over wil hebben en hij geen ervaring hier mee heeft, haha.</span></p><p><span style="background-color: transparent; color: #000000; font-family: Arial; font-size: 11pt; white-space: pre-wrap;">4 maanden geleden ben ik mama geworden van onze knappe zoon. </span><span style="background-color: transparent; color: #000000; font-family: Arial; font-size: 11pt; white-space: pre-wrap;">Nu ben ik sinds een week of 5/6 weer heel regelmatig misselijk. Gister zat ik echt tegen het spugen aan en vandaag is het weer behoorlijk. </span></p><p><span style="background-color: transparent; color: #000000; font-family: Arial; font-size: 11pt; white-space: pre-wrap;">Ik geef volledig borstvoeding, ben nog niet ongesteld geweest en gebruik geen anticonceptie. Een broertje of zusje zou namelijk al heel erg welkom zijn. </span></p><p dir="ltr" style="line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: #000000; background-color: transparent; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Nu zou je denken, ah die is gewoon zwanger… Maar na 4 testen in 3 weken tijd moet ik toch tot de conclusie komen dat ik dat niet ben (helaas) </span></p><p><span style="background-color: transparent; color: #000000; font-family: Arial; font-size: 11pt; white-space: pre-wrap;">Hoort dit dan bij het ontzwangeren? Herkent iemand het? </span></p>

Als je borstvoeding geeft kan je menstruatie wegblijven. Bij sommige net zolang als dat je t blijft geven dus zelfs een jaar. Dat betekend ook geen eisprong. Bij andere komt t sneller. 

Ja, het misselijk zijn hoort bij het ontzwangeren. Ik heb er ook af en toe ineens last van. Mijn dochter is ondertussen 6 maanden.
Vermoeidheid, prikkelbaar, hoofdpijn en moodswings horen er helaas ook bij. Ontzwangeren valt me zwaarder dan de zwangerschap zelf... 

Ik herken het niet. Zelf nooit ontzwangerverschijnselen of -gevoelens gehad (fysiek, mentaal, emotioneel).
Sterkte!

Terug
Bovenaan