Ontzwangeren?!?!

<p>Hallo dames,</p><p>bijna 6 weken geleden is ons zoontje mees geboren. Eigenlijk had ik niet echt veel klachten na de bevalling tot aan 2 weken geleden.</p><p>ik werd misselijk en kreeg wat vaginale klachten (jeuk en steken). Na een week contact opgenomen met de verloskundige aangezien de klachten erger werden. Ik kreeg er ook buikpijn bij. In overleg heb ik wat producten van canasten gyno gebruikt. Een paar dagen later waren de klachten bij de vagina een stuk minder. Alleen nog wat steken af en toe. Wel bleef de buikpijn aanhouden en werd anders. Ik had een “warm” gevoel in mijn buik en kreeg steken. Ook de misselijkheid bleef aanhouden. Ik kreeg er steken in mijn lies bij. </p><p>Ook had ik al last van aambeien en dit bleef mij ook niet lekker zitten. Ik had niet zon dikke of harde ontlasting maar toch bleef ik een scheurtje voelen en had ik af en toe bloed bij ontlasting .</p><p>van de week naar de huisarts gegaan. Zij vond het eigenlijk raar dat ik met deze klachten langs kwam, want ze vond het puur klachten van na een bevalling. Maar ik krijg deze klachten nu pas en niet de eerste weken. Ook benoemde ze dat de buikpijn vast door obstipatie komt. Terwijl ik daar niet echt last van heb. De steken in mijn lies blijven, net als de misselijkheid en de buikpijn. </p><p>Zijn dit inderdaad klachten van na een bevalling of ontzwangeren? Iemand ervaring mee? </p>
 
De klachten herken ik niet dus heb geen tips voor je. Maar Ontzwangeren doe je 9 maanden lang. Er kunnen dus 9 maanden allerlei soorten klachten optreden en weer verdwijnen. Gun jezelf de tijd. 
 
Terug
Bovenaan