Ontzwangeren?

<p>Hoi hoi ?</p><p>deze keer eens geen vraag voor de baby, maar wel voor de mama! Ik ben 18 weken geleden bevallen van ons dochtertje en ik heb de laatste maand echt last van enorme (zeurende) buikpijn, super misselijk de ganse dag door, rugpijn, bloedend tandvlees en extreme vermoeidheid. Zijn er mama’s die deze klachten herkennen? Zou ze mss met ontzwangeren te maken kunnen hebben? Net dezelfde klachten eigenlijk dan toen ik net zwanger was van onze dochter haha! ?</p><p>dankjewel!!</p>
 
Geen idee of het ontzwangeren kan zijn! Ik herken de klachten niet. Misschien even een zwangerschapstest om te checken of je niet per ongeluk weer zwanger bent? ?
 
Ik ben 16 weken bevallen en ik herken het niet echt… ik merk juist dat alles beter gaat en ik wat meer energie krijg (ondanks gebroken nachten). Soms nog wat vergeetachtig , pijn aan mijn onderkant/buik (keizersnede gehad) of emotioneel. Misschien toch weer zwanger?
 
Bedankt voor al jullie antwoorden! ?? Net een testje gedaan, maar die is negatief! Aangezien jullie het niet echt herkennen, misschien toch maar even een afspraak bij de HA maken?
 
Terug
Bovenaan