ontzwangeren?

A

Anoniem

Guest
Hoe gaat het bij jullie met het ontzwangeren? Hier gaat 't best redelijk. Hormonen heb ik nog wel veel last van, wat emotioneler soms en ook een cyclus die   nog behoorlijk de kluts kwijt is (kan ook nog van de eerste 3 maanden mirena zijn). Ook heb ik veellast van haar uitval, en ook dat het futloos is enzo (badhairdays in overvloed...). Komt denk ik ook doordat tessa d'r zo lekker aan trekt dat helpt wel mee met het uitvallen uiteraard.
Hebben jullie dit ook? Of andere dingen? Of helemaal niks?

Anne

hier ook haaruitval!!! Als we gaan stofzuigen kun je bijna een pruik breien van het haar dat in de bak zit, hihihi. En de weerstand is ver te zoeken. Het ene verkoudheidje na de andere dient zich aan. Voor de rest valt het harstikke mee.
Wel emotioneler dan anders, maar vooral wat kindjes betreft, dus misschien komt dat gewoon door 'het moeder zijn'. Getver, ze hebben nu een reclame van de valwijzer, over kindjes die ongelukken krijgen in en om het huis. Als ik die reclame zie, krijg ik al kippevel. Voorheen deed zoiets me niks, ik dacht dan ach... is maar tv.....

Gelukkig is mijn cyclus wel weer helemaal de oude. Zelfs nog flink minder dan voorheen, maar precies 26 dagen zoals het al  8 jaar was. Alleen had ik voorheen last van mn eisprong, nu heb ik LAST van mn eisprong. Als dat alles is....

xxx
Petra

Yep, haaruitval is een bekende. Al moet ik wel zeggen dat het veel minder is dan destijds na m'n 1e bevalling. Wel heb ik een hele droge huis, vooral in m'n gezicht. Heb nog niet echt een creme gevonden die goed werkt (iemand een tip?). Sinds de Mirena  ligt m'n cyclus overhoop. Hopelijk wordt dat nog beter. Ik ben sinds de 1e bevalling ook veel emotioneler. Vrees dat dat niet meer over gaat.

Groetjes,
Nelly.

Hoi hoi!

Hier hebben we ook "last"van het ontzwangeren!
Inderdaad superveel haaruitval echt niet normaal, ik kam er echt bossen haar uit!
Ik ben ook echt heel erg emotioneel maar kan eigenlijk niet precies zeggen waarom, zit denk ik gewoon niet zo lekker in m'n vel. En daar komt ook nog eens bij dat ik volgende week weer moet beginnen met werken en daar absoluut nog geen zin in heb!! Ben het gekeuvel met m'n mannetje nog lang niet zat!
Ik ben begonnen met de pil die je mag slikken als je borstvoeding geeft, maar daarbij heb je geen stopweek en wordt je dus zomaar een keer tussendoor ongesteld....daar kan ik dus helemaal niet tegen als ik niet weet waar ik aan toe ben. En moet zeggen dat ik er ook veel meer last van heb!

Nou, ben weer uitgeklaagd...heerlijk toch dat dat hier zo afentoe even kan!
Liefs Judith

iemand zei dat je pillen hebt die de haar uitval tegen gaan .... of een kuur...

Iemand die dat gebruikt? Of me kan vertellen hoe en wat??

Liefs,
Anne

Die haaruitval is wel heel normaal... het verschil is alleen zo groot in vergelijking tot tijdens de zwangerschap. Tijdens de zwangerschap houdt gewoon veel meer haar vast dan normaal, die extra haren moet je dus na bevalling langzamerhand weer kwijt tot je weer je normale hoeveelheid haren hebt.
Ik zit verder nog een beetje met de laatst 3/4 kilo van de zwangerschap, maar verder gaat het wel goed hier!

Ps. Die emoties blijven... dat is bij de meeste vrouwen die voor het eerst moeder zijn geworden een blijvertje. Natuurlijk niet zo heftig als tijdens de zwangerschap, maar berichten zoals afgelopen week over die mafketel in België zijn bijvoorbeeld bijna niet aan te horen voor een moeder!!!

Groetjes, Michele (mv Dimas, Luna en Manoe)

quote: Michele reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2009 14:25:15'));

Die haaruitval is wel heel normaal... het verschil is alleen zo groot in vergelijking tot tijdens de zwangerschap. Tijdens de zwangerschap houdt gewoon veel meer haar vast dan normaal, die extra haren moet je dus na bevalling langzamerhand weer kwijt tot je weer je normale hoeveelheid haren hebt.
Ik zit verder nog een beetje met de laatst 3/4 kilo van de zwangerschap, maar verder gaat het wel goed hier!

Ps. Die emoties blijven... dat is bij de meeste vrouwen die voor het eerst moeder zijn geworden een blijvertje. Natuurlijk niet zo heftig als tijdens de zwangerschap, maar berichten zoals afgelopen week over die mafketel in België zijn bijvoorbeeld bijna niet aan te horen voor een moeder!!!

Groetjes, Michele (mv Dimas, Luna en Manoe)

hoi

inderdaad wat een mafketel die gast in belgië
ik had werkelijk kippevel en was ook echt even in schok! niet normaal dat zulke mensen bestaan!!
je denkt toch meteen het zal je maar overkomen!! ik keek naar Senna en dacht hoe kun je nu op een kindje of wie dan ook maar insteken! en dan stomweg er om lachen!!!
ik snap de wereld dan even niet meer....
echt te erg voor woorden!

liefs Jenny

Nou inderdaad, wat een mafketel ...
Ik denk dat we allemaal op zo ´n moment nog even extra dankbaar zijn dat onze kindjes nog gewoon in onze armen liggen, want stel dat ..... je moet er niet aan denken!

Anne

Terug
Bovenaan