ontzwangeren

hoi hoi meiden/dames

hoe gaat het met jullie zelf?
hoe gaat het ontzwangeren?
ik lig nog steeds in de kreukels pijn aan mijn heup wil maar niet overgaan en iedereen stuurt mij met een kluitje het gras in.
nu blijk ik ook nog een te trage schildklier te hebben dus dat helpt er ook niet aan mijn algehele welzijn.
hoop dat het bij jullie goed gaat en je weer in beetje in jullie "nieuwe" ritme zitten.

gr.
gem

hoi hoi

ritme ehm tja, eerst was er na 3mnd eindelijk wat ritme thuis met de kleine, maar toen moest ik werken, en elke week overwerken, totalen onrust. nu heb ik het beter onder controle en is het ritme beter te vinden. op werk ben ik er echt weer ingekomen en vanaf volgende week werk ik minder!!! en met de kleine gaat het lekker dus nu begint misschien echt die rose wolk?
fysiek begin ik nu pas weer te merken dat ik meer energie krijg, en dat na een half jaar.
ongesteld ben ik nog steeds niet geweest dus ergens is het nog niet klaar met ontzwangeren maar ik merk echt wel dat het steeds beter gaat.

deze week zo'n "thuis"gevoel. kerstboom stond er zonder versiersels en ik werd er al mee overspoeld. onze 1e kerst hier in huis en ook nog met Mara. Ja we vinden onderhand echt ons plekje

na 9mnd ontzwangeren zouden we bespreken wanneer we aan een 2e willen werken, hihihi als je dat werk kunt noemen. ik vind het geweldig om snel de 2e erachteraan te krijgen en mara is minimaal 18 mnd als het direct raak zou zijn ( ik ben geeneens ongesteld dus dat zal wel niet) Maar ik vind haar nu zo leuk dat ik niet weet of ik dan wel weer zwanger wil zijn, 9mnd moe en zwoegen nu net lekker het ritme erin zit en zij zo leuk wordt.

groetjes sabine

hier gaat alles eigenlijk heel goed...ritme hadden we heel snel te pakken, ben ook zo gezegend met 2 makkelijke kinderen...
Het is gewoon volop genieten, voel me goed...ik zie het maar als een cadeautje door de moeilijke tijd en de stress van de zwangerschappen die wij hebben moeten doorstaan....

Hoop dat iedereen zich snel zo mag voelen als mij...

Liefs Randy

Terug
Bovenaan