Nou het echte ontzwangeren is begonnen hoor!! Ik ben gisteren dan eindelijk ongesteld geworden! 11 weken na bevalling mag dat ook wel haha. En doordat het zolang heeft geduurd is het enorm heftig zeg! Pfff ik heb de kraamverbanden maar van zolder gehaald, kan het bijna niet aan! Stond vanavond onder de douche en het was net of niet kon stoppen met plassen, het liep zo door! (sorry voor de details;-))
Ook is de haaruitval begonnen. Hele trossen komen los. Je kan er een pruik van maken haha. Dit is tenminste iets waar ik blij mee ben! Het is irritant maar o zo nodig! Had me toch een bos, echt niet leuk meer. Kon er niks meer mee.
Ook ben ik niet meer zo labiel als die eerste weken. Erg fijn, kan weer gewoon tv kijken zonder te moeten huilen om een natuurreclame haha.
Kortom de oude ik komt weer tevoorschijn!!! En het is een heerlijk gevoel!!! Ook mn man vind het erg fijn haha.;-)
Ik wou het even delen.;-)
Liefs ciomama
Ook is de haaruitval begonnen. Hele trossen komen los. Je kan er een pruik van maken haha. Dit is tenminste iets waar ik blij mee ben! Het is irritant maar o zo nodig! Had me toch een bos, echt niet leuk meer. Kon er niks meer mee.
Ook ben ik niet meer zo labiel als die eerste weken. Erg fijn, kan weer gewoon tv kijken zonder te moeten huilen om een natuurreclame haha.
Kortom de oude ik komt weer tevoorschijn!!! En het is een heerlijk gevoel!!! Ook mn man vind het erg fijn haha.;-)
Ik wou het even delen.;-)
Liefs ciomama