Onverklaarbare buikklachten

Hallo!

Ik ben 13 weken zwanger en ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer ongemakken ervaar qua buikpijnen en steken. Als ik gedronken heb is mijn buik zeker 20 min lang enorm aan het borrelen alsof het moeite heeft de vloeistof te laten zakken. Ook heb ik steeds pijnlijke doffe steken in verschillende delen van de buik.

Mijn normale figuur maakt dat ik altijd al een iets uitstekende buik had (Corona vetjes ?) maar nu lijkt het soms wel alsof ik al 6 maanden zwanger ben zo opgeblazen is mijn buik. Ik kan me ook geen houding aannemen waarmee het zakt of aangenamer wordt. Ik weet dat er van alles met mijn lichaam gebeurd en dat mijn baarmoeder mogelijk omhoog komt waardoor de rest van mijn gestel opgeschoven en weggeduwd word maar ik twijfel soms of ik de verloskundige moet bellen om te vragen of dit allemaal normaal is.

Herkend iemand dit en kan mij even geruststellen? ? het is mijn eerste dus alles is nieuw ?

 
Zouden jje banden kunnen zijn. Rond deze tijd gaat je kindje harder groeien dus kan komen die klachtjes om de hoek kijken. Je kunt kijken of je je eet en.drinkpatroon kunt aanpassen als je zegt dat je er zo last van hebt na drinken? Bij mijn 1e dronk ik liters water weg en nu bij de 2e heb ik alleen m last van water. Dus het is een beetje kijken wat voor jou werkt
 
Terug
Bovenaan