onverwacht bezoek (met foto's)

Nou, toch nog een heerlijk gezellige middag gehad! Esme belde dat ze met man, schoonzus en Kay in Scheveningen was, dus we hebben lekker een boulevardje gepakt en van het zonnetje genoten!

vrienden voor het leven hihi

hangjongeren op de blvrd!!

Ze hebben de hele tijd lekker achter elkaar aan  lopen rennen!

Ik ben met Fabio ook nog even naar de opendag van de politie geweest:

In de politieboot

tetuut tetuut!!!!

Onze buurman was er ook met zijn kleinzoons

En bij thuiskomst nog ff lekker een boekkie lezen voor de deur

Was weer een heerlijk dagje met dat superweer!!

Groetjes van Cissy en Fabio

Leuk! Wij gaan morgen naar Madurodam en daarna wil ik ook even naar Scheveningen. Ik zal goed op alle hangjongeren letten, misschien zie ik Fabio er dan tussen hangen...
Groetjes, Rianne en Lydia

Aaaah,.. die eerste foto is écht héél leuk zeg!! Die mag je me in groot formaat toesturen als je wil..

Het was een erg geslaagde dag zo,.. wat hadden we prachtig weer!
Ik zal morgen ook de foto's uploade en plaatsen, ze zijn erg mooi geworden!

Gr Esmé

Aaaah,.. die eerste foto is écht héél leuk zeg!! Die mag je me in groot formaat toesturen als je wil..

Het was een erg geslaagde dag zo,.. wat hadden we prachtig weer!
Ik zal morgen ook de foto's uploade en plaatsen, ze zijn erg mooi geworden!

Gr Esmé

Heej Fabio,
Gisteren zijn wij naar Madurodam geweest, helemaal gaaf, vooral Sesamstraat en de chocolaadjes in de vrachtauto. Om 18.30 uur zijn we nog naar het strand geweest, eerst schelpen zoeken (en zand verzamelen in mijn emmertje), daarna de pier overgelopen en daarna zijn we lekker wezen steengrillen en ijs eten bij restaurant Hazzebas. We waren pas om 23.30 uur thuis in Veenendaal, maar we hebben echt een heerlijke dag gehad! Jij boft maar om zo dicht bij het strand te wonen hoor! Onder de pier zaten nog wat hangjongeren, maar jou zag ik er niet tussen zitten...
Groetjes, Lydia

Terug
Bovenaan