onverwacht een bezoekje aan de vk en zh

hoi meiden,

Nou ik had de schrik beetje in mn benen zitten vanmiddag.
Had al vanaf di nacht de kleine niet meer gevoeld terwijl het echt een drukte schoppertje is en ik hem eigenlijk wel de hele dag door voel.
Dus toch voor het weekend maar voor de zekerheid naar de vk gebeld of dit normaal was.
Want bij mn zoontje heb ik dit nooit gehad voor zover ik me herinneren kon.
Even langsgeweest dus en naar het hartje geluisterd, hij vond dat het in eerste instantie het er wel goed leek uit te zien maar had toch liever dat ik even naar het zh ging om een ctg van het babyhartje te laten maken.
Dit hoorde volgens hem bij het protocol als je na 26 weken een paar dagen geen leven meer had gevoeld.
En ik ben nu 28 weken zwanger.
Nou ik zat gelijk in spanning.
In het zh moesten we even wachten en kreeg ik een ctg en na ruim 5 minuutjes had de baby denk ik dat ronde stethoscoop ding (weet niet hoe het heet) ontdekt en bleef er ruim een half uur tegen aan trappen.
Kon mn geluk niet op, de ctg was goed en kreeg een korte echo om het hartje te zien, dit was ook goed.
Ging helemaal gelukkig en gerustgesteld het zh uit en ben super blij dat ik toch maar gebeld had want anders had ik nog 2, 5 dag in spanning gezeten en nu weet ik dat het goed is.

Heb eerst getwijfeld of ik wel zou bellen wilde niet als een overdreven of overbezorgt iemand overkomen die voor ieder wissewasje zou bellen en bel anders nooit extra ofzo, maar nu ben ik toch wel heel blij dat ik wel gebeld heb.

Iedereen een fijn, gelukkig en wonderlijk nieuwjaar toegewenst.

Liefs Marina

Heej,

Fijn dat je zo snel terecht kon! en ze geven ook aan he, mocht je het niet meer voelen, gewoon ff bellen...
Blij dat alles goed is met de kleine... en het heet idd een stethoscoop.. :D hihi

Jij ook een gelukkig en liefdevol 2011 gewenst!

Liefs Ann....
(dan ga ik nu maar naar bed)

Hey Marina,
Fijn dat je meteen zo'n goede controle kreeg!!
Je hebt groot gelijk dat je even zekerheid wilde, das niet over bezorgd hoor, als ik de kleine zolang niet zou voelen ging ik ook bellen, zeker aangezien het zo'n druktemaker is!!
Fijn nieuwjaar!
Liefs MJ

Hoi,

Ik sluit me aan bij de andere dames; altijd bellen als je de kleine minder of niet meer voelt. Heb ik bij mijn eerste ook gedaan. Fijn dat je meteen zo snel kon komen en dat ze je serieus hebben genomen door nog een extra controle in het ziekenhuis te doen. Zo hoort het ook!

Overigens, ik merk ook dat ik mijn kleintje nu iets minder voel, vooral ook anders. Dat komt denk ik mede doordat de ruimte in je buik minder wordt en de kleine niet meer voluit kan bewegen. Dan merk je een verandering in de bewegingen.

Gr Ingrid

Terug
Bovenaan