onverwacht met verlof, misschien wel beter zo...

Hey meiden,

Vanmorgen naar de vk geweest en ik moet met verlof. Ben nu 35+1 , dus het mag sowieso, maar had gedacht nog tot volgende week donderdag te werken. De kleine uk doet het wel goed, is alleen een klein friemeltje wat gewoon nog even goed moet groeien! Daarbij komt t dat k er geestelijk nog niet helemaal mee bezig ben dat er een beeb komt! Dus ik moet gewoon lekker gaan moederen en alle dingen doen die een aanstaande mama hoort te doen, wassen strijken kleertjes kopen en de rest van wat k nog moet! Ik heb mezelf ook te lang afgesloten voor alle echte gevoelens van een babytje krijgen! Zodoende dat ik er geestelijk gewoon op moet voorbereiden om niet weer ian n een depressie te komen! Aan de ene kant baalde ik eerste verschrikkelijk en vond ik het heel moeilijk om het net op mijn werk te moeten vertellen, met als gevolg een vreselijke huilbui van een uur of wat! Maar nu begint het langzaam aan te wennen dat ik thuis ben en dat ik nu gewoon echt zwanger mag zijn en mijn rust mag pakken! Maar zoals meerdere van jullie misschien wel zullen bergijpen voelde het wel als mensen in de steek laten in het kleine bedrijf waar ik werk. Daar staat wel tegenover dat ze supervriendelijk waren en me steunen dus dat gaf een goed gevoel gelukkig!
Nou weer een soort klaagzang verhaal, maar wel met een positief vleugje: "ik mag gaan ontspannen en me voorbereiden op de beeb!"

Liefs

Lieve Janne,

Ga maar lekker genieten van de laatste dagen/weken van je zwangerschap!!
Gelukkig waren je collega's lief en zij begrijpen het wel hoor!
Niet meer aan werk denken en lekker alles gaan klaarmaken voor de baby.
En geniet nu ook nog maar even van de tijd die je samen met Senne hebt! Want hij zal straks ook moeten delen.
Hopelijk kun je je nu goed voor gaan bereiden en ga je met een fijn gevoel de bevalling tegen moet!
Geniet ze!

Dikke knuffel

Heey JanneB,

Wat goed dat je stopt met werken. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er eerst moeite mee hebt gehad. maar wat goed dat je er nu je rust in vind en heerlijk kan genieten van het voorbereiden op de kleine. Het is ook niet niks he! Straks moeten we toch even presteren en als je al moe je bevalling in gaat, dan ben je daarna ook alleen nog maar moe. Dus vind het super goed van je en ik hoop dat je nu heerlijk aan het genieten bent. Die tranen heb ik ook echt gelaten en had er ook heel veel moeite mee, maar ik merk nu voor mezelf de geestelijke rust en dat is echt goed voor jezelf en vooral voor de groei en ontwikkeling van de baby.
En hmm wat mij altijd helpt, werken kan altijd nog en een baby krijg je maar een paar x in je leven...in jou geval nu dan de 2e x he! ;)
Fijn dat je collega's je zo steunen!

Meis, genieten geblazen! liefs Janne (krukel, morgen 34 weken!!! :) )

Lieve JanneB.,

ik ben blij, heel blij dat je thuis bent... ik maakte me oprecht ook jou een beetje zorgen... dacht in ieder geval wel elke dag aan je... zeker toen je had gemaild van die harde buiken... dat is teveel meid.... zeker ook met je verleden wat ook niet van een leien dakje is gegaan... geniet nog van de mooie momentjes met Senne!!! Blijf lekker op bed s'ochtends kindertijd kijken... lekker strak tegen elkaar aan onder je warme dekbedje... het wordt ook voor hem straks een hele verandering... ik geniet elke dag... trek s'avonds de deurbel eruit... de ochtenduren zijn voor ons 2-tjes....

Ik heb net nog even op de babykamer sfeer zitten "proeven"... ook om mezelf even een trap onder m'n kont te geven dat ik dankbaar moet zijn voor alles wat ik heb en voor het meisje wat in m'n buik groeit..... onze knoppen moeten OM!

Dus ook jij GENIETEN Janne B..... die collega's blijven heus wel collega's.... maar je gezin is nummer 1!!!!

Liefs en een dikke knuffel!!!
Sunny

Hey Janne B,

Alleen maar beter.....baby gaat voor hoor!
Lieve collega's dat ze het begrijpen, dus nu lekker genieten hoor.
Ontspannen, en geen stress, 100% genieten van de laatste loodjes. Het blijft speciaal om zwanger te zijn, en werken kan altijd nog. Dus genieten hoor!

Liefs Rianne

Ja thanks meiden, voel me al een stuk rustiger gelukkig!! En dan helemaal met die sneeuw die nu valt heerlijk ga straks lekker een stuk lopen met Senne! Heerlijk , ik ga vanaf nu lekker genieten, mijn man is ook lekker thuis vanaf avndaag, zit in de bouw en kan niets doen! En 2 weken kerstvakantie, kan ie lekker thuis helpen met de laatste dingen!

Liefs en bedankt he meiden!

Terug
Bovenaan