onverwacht toch naar het wachtbankje

Hoi allemaal

Ik zit sinds het weekend op het wachtbankje. Dit tegen alle verwachtingen in heb ik na mijn miskraam van 2 maanden geleden een ei-sprong gehad. Hihihihihihihi.....
Had die gyn het toch fout.... gelukkig maar.
Nu zit ik wel met een dillema. Ik moet komende zaterdag beginnen met primulot om een menstruatie op te wekken. Als ik daarmee begin is een mogelijke zwangerschap meteen de grond ingeboord (je weet nooit) Als ik niet begin, dan mis ik mijn cryo terugplaatsing.
Ik kan er nog ff over denken wat ik ga doen.  
Eind van de week gaan we op vakantie. Ik heb het erg druk met school (ik ben bezig met een omscholing ivm een nekherrnia) en de voorbereiding van onze kampeervakantie. Laat het mooi weer worden, we blijven in Nederland.
Ik zag net zoveel nieuwe berichten, ik zal alles doorlezen, maar kan niet overal op reageren.

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,
welkom op het wachtbankje.
Kun je je cryoplaatsing niet uitstellen, of gaat je cryo dan verloren?
Als dat kan zou ik persoonlijk voor beiden gaan. eerst kijken of je misschien toch zwanger bent en zo niet later de cryo plaatsen, maar ja, wie ben ik....
Succes met je keuze! lijkt me erg lastig.
Stella

Hoi Lydia.

Misschien een hele domme vraag maar kunnen ze in het ziekenhuis niet via bloedprikken zien of je zwanger bent?
Ik weet het niet hoor maar omdat ze met bloedonderzoek zo veel kunnen. Ik weet ook niet vanaf hoeveel weken ze een zwangerschap in het bleod kunnen zien?
Nou hoop dat je snel iets weet want lijkt me idd een hele moeilijke keuze.

Nou veel succes.
xxx Niekje

Hee Lydia,

Ik had gisteren al gereageerd op jouw topic, maar zie mijn reactie niet staan....
Dat gebeurt me vaker de laatste tijd...

Nou, meid.... Spannend hoor!
Ik vind het heel lastig wat ik zou doen.... Ik zou het echt ff niet weten...
Zou je zwanger zijn, dan zou het vreselijk zijn om het risico te nemen.
Ben je niet zwanger, dan baal je ivm je cryo terugplaatsing....
Moeilijk hoor!
Wat zegt je gyn?

Succes
liefs mama Peet

Hoi meiden

Ik ga  geen primulot slikken. Ik ga het afwachten. Je mag dat spul niet slikken als je misschien zwanger bent. Als ik het wel slik, komen de duivels op ongeveer het zelfde moment, dus de puregon gaat wel mee op vakantie. Voor het geval de duiveltjes wel langskomen zetten.
Ik ga dus lekker genieten van het wachtbankje

Liefs

Lydia

hoi Lydia,
wat een moedige beslissing! Ik hoop voor  je dat het wachten het waard zal zijn (je hoeft je nu in ieder geval niet af te vragen wat als ik wel zwanger zou zijn geweest, dat lijkt me al een hele geruststelling)
Wacht ze!
Liefs Stella

Hoi Lydia,
Wat goed om weer iets van je te lezen... je bent een paar daagjes stil geweest, ik vroeg me al af of alles toch wel goed ging (ook na de perikelen met je broer)
Nu lees ik dat je - geheel onverwacht - toch op het wachtbankje terecht bent gekomen
Spannend !!
Goed ook dat je de primulot laat voor wat het is... geen onnodige risico's , heel verstandig !
Je bent druk met de voorbereidingen voor je vakantie, het schijnt dat het weer vanaf komend weekend wat beter wordt
Heb je nu van school ook vakantie of moet je direct na je kampeervakantie weer druk aan de slag (of gaat het huiswerk mee ??)

Ik duim voor goed weer !!

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan