Onverwacht zwanger 2e kind

Hallo,
Ik ben ongepland/onverwacht zwanger van een 2e kind. We hebben inmiddels een dochter van bijna 2 jaar.
Dagelijks voel ik kleine plopjes ik heb dinsdag een afspraak staan bij de verloskundige, iemand het zelfde meegemaakt? En hoelang was je ongeveer in verwachting?

Je weet niet hoe ver je ongeveer bent? Als je echt al schopjes voelt, ben je toch al zo'n 12 weken minimaal lijkt me.. Maar misschien voel je gewoon je darmen ploppen?

Een kennis van me wel, ze had al twee kinderen en toch niks gemerkt. Er speelde andere dingen waarvan ze stress had en ze is sws wat zwaarder gebouwd. Zij was toen al 20 weken ?

ik zelf ben er 3 weken geleden achter gekomen dat ik zwanger ben, gebruikte de prikpil en altijd netjes optijd gehaald, een echo gehad en toen bleek ik over de 20 weken te zijn, natuurlijk een grote schok en me ook afgevraagd hoe ik haar niet gevoeld kon hebben, de verloskundige zegt dat k het gevoel heb onderdrukt, maar nu alles snel regelen en ze is meer als welkom, aan mijn buik kon je niks zien, dit is mijn derde kindje, nu we het weten begin k wel een buikje te krijgen en ik voel haar nu ook iedere dag.

Plopjes voelde ik vanaf 16 weken sporadisch en nu 17 weken dagelijks. Bij nr 1 pas na de 20 wk.. dat zul je zelf vast herkennen van nr 1, maar ergens in het 2e trimester ga je je kindje voelen. Spannend hoor en jmmr dat je nog n week moet wachten. Hoe lang ben je al niet ongesteld geweest?

Ik heb gisteren een positieve test gehad:) yeeah:) Volgens mijn laatste menstruatie, ben ik 5-6 weken ver. Maar naar mijn gevoel ben ik langer zwanger: opvallende dikke buik en de laatste menstruatie was heel kort (2dagen). Ik lees hier dat jullie zonder het te weten zwanger waren. Hadden jullie dan geen menstruatie? Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik zwanger kon zijn terwijl ik mijn laatste regels nog had? Helaas moet ik tot 30 december wachten op mijn afspraak bij mijn gyneacoloog.

ik zelf was al een jaar niet ongesteld geweest, gebruikte anderhalf jaar de prikpil, het eerste half jaar wel heel onregelmatig ongesteld geweest nog, ik ben door me zusje op het idee gekomen om een test te doen omdat ik zoveel misselijk was en moest overgeven, maar verder was k zelf ook niet op idee gekomen dat ik zwanger kon zijn, had ook niet verwacht dat er 2 streepjes tevoorschijn zouden komen.

Terug
Bovenaan