onverwacht zwanger

dat is effe schrikken.sinds een week weet ik dat ik zwanger ben. mijn leven staat effe op z'n kop.ik heb gelukkig wel een goede relatie en een fijn huis en de leeftijd (30jaar).ik ben nooit met kinderen bezig geweest.wij reizen veel,gaan naar concerten,festivals,en hebben het idee dat we nog niet echt volwassen zijn. nu komt er ineens een hoop verantwoordelijkheid op ons af.we zijn wel van plan om ons kind een hele fijne jeugd te geven en een zo goed mogelijke opvoeding.het ergste op dit moment is het wachten om het tegen iedereen te vertellen. 11 jan. heb ik pas een afspraak bij de verloskundige dus tot die tijd willen we zeker even wachten. soms kan ik ook niet geloven dat dit mij overkomt,en dan denk ik dat er niks aan de hand is.ik heb ook helemaal geen klachten.wie herkent zich in mijn situatie?
 
Ha anoniem,
Het lijklt wel of ik mijn eigen verhaal lees.Veel reizen, concertjes, en absoluut niet bezig met het krijgen van een kindje.Maar toch heb ik gister te horen gekregen dat ik wel degelijk zwanger ben!Raar, ik ben gewoon aan de pil, en ben daar heel secuur mee, maar toch is het nu raak!
Ik heb op zich ook geen klachten, alleen dat mijn borsten nogal gevoelig waren opeens, en dat ik aan het lijnen was, maar dat het niet echt opschoot met de kilootjes. Gewoon ongesteld geweest, achteraf gezien wel wat minder dan andere keren, maar toch...
Mijn vriend en ik zijn ook erg geschrokken, dit was echt niet de bedoeling, maar nu hebben we zoiets van, ach, waarom zou het nu niet kunnen, we hebben er allebei de leeftijd voor (34 en 28), en we hebben het op zich allemaal goed voor elkaar. En het feit dat ik gewoon aan de pil ben geweest en dat ik toch zwanger ben geworden ondanks dat wij bijna geen tijd hebben gehad om zowiezo seks te hebben met elkaar omdat we het razend druk hadden, wil wel zeggen dat het echt wel de bedoeling is dat dit ons kindje wordt, toch!In ieder geval ook heel veel succes met alles, en het vertellen straks!Groetjes!
 
nou,'anoniem',
heb ik het toch eerder moeten vertellen dan de bedoeling was.was wel een goeie grap,he',leuk voor later als we het weer over die ene kerst hebben waar we het allebei verteld hebben.
ik vind het allemaal erg maf,maar wel leuk dat we lekker samen zwanger zijn
kus van je zus
 
Ha Zus,
Dat had ik ook nooit gedacht dat ons dat zou overkomen, en dan nog wel op zo'n manier!! Ik vind het wel erg, erg leuk om samen te zwangeren, ik was al bang dat ik hier een beetje alleen voor stond, wel mensen om me heen die de ervaring al gehad hebben, maar het is leuker dat er iemand tegelijkertijd, waarschijnlijk even ver, zwanger is!!!En dat jij het bent maakt het alleen maar leuker!!!
Morgen(dinsdag 28) 12.30 u een echo ,in het ziekenhuis weliswaar, SPANNEND!Duim je voor me, datwe tenminste iets meer weten als nu!Je hoort het wel,heel
veel liefs,je zwangere zusje.
 
hoi zus,
nou jij een echo hebt gehad wil ik ook.
hopelijk heb ik niet zo'n lompe arts.wel spannend en vervelend dat wachten nu ,want je weet nou eigenlijk nog niks.
gelukkig ben je nog niet zo ver als je dacht en kun je nou dus extra gezond leven voor de baby.
ik vind het nou ook allemaal spannend
het zou fijn zijn als wij meteen al een hartje of iets kunnen horen.ik kan pas 11 jan. naar de verloskundige.
we moeten maar effe geduld hebben.
als ik jou was zou ik een verloskundige bellen en het verhaal uitleggen.je kunt dan vragen of ze over 2 weken weer een echo maken,dan kunnen ze tenminste zien of het groeit.
zie je in ieder geval zondag.

groetjes mij
 
Terug
Bovenaan