onverwacht zwanger

We hadden het na onze MK nog wel een paar keer geprobeerd maar toen hadden we zo iets van "na de bruiloft zien we het wel"
We trouwen dus 05-06-2007
Maar wat gebeurd er nu.. we zijn dus nu wel zwanger !!
echt we zijn super blij alleen heb ik al die tijd geen foliumzuur geslikt
Wat moet ik nu doen ?
Kan iemand mij helpen !!

groetjes
Jolanda

Hallo Jolanda!

Ten eerste van harte gefeliciteerd van je zwangerschap!! Tis en blijft een wonder he?! Je moet je geen zorgen maken over het feit dat je geen foliumzuur hebt geslikt hoor! Je moet gewoon per vandaag beginnen met slikken en er niet bij nadenken wat je allemaal wel en niet hebt gedaan, dan krijg je allemaal stress om iets waar je toch geen verandering meer in kan brengen. Er zijn zoveel vrouwen die zoiets overkomt, en er worden zoveel gezonde kinderen geboren...  Geniet van je zwangerschap!

groetjes esther (33+4)

Heyy Jolanda! Gefeliciteerd! Wat n wonder he!
Ik heb hetzelfde meegemaakt, wist pas dat ik zwanger was met ruim 8 wkn, door een onregelmatige cyclus! Alcohol, rood vlees, rokerige ruimtes en geen foliumzuur geslikt!
Ben nu 37 wkn zwanger van onze eerste dochter, alles zit erop en eraan!
Ik kan de tijd niet terug draaien en heb vanaf het moment dat ik het wel wist geleefd als een perfecte moeder in spe! Meer kan je niet doen!
Mijn Gyneacoloog vertelde me dat de natuur het allemaal zo goed regelt met zo'n kleintje in je buik! Mocht het niet in orde zijn dan stoot je lichaam het af dus maak je echt niet teveel zorgen en geniet!!!
Ik weet zeker dat je gerustgesteld bent als je straks je eerste echo gemaakt hebt!!!
Hele fijne zwangerschap!
Liefs L81

Nou van harte hoor meid,

Lekker genieten saampjes!!!
Ach komt wel goed met die foliumzuur, gewoon nu beginnen!!!
Heel veel succes nog en met je zwangerschap en je bruiloft regelen!!!

Liefs Sandy 17wk en 5dgn

Proficiat! En inderdaad, maak je maar niet druk hoor, om wat je allemaal wel of niet hebt gedaan. Je kunt er nu toch niks meer aan doen. Gewoon vanaf vandaag er wel rekening mee houden.
Groetjes V.

Ook ik was onverwachts zwanger, en dus geen foliumzuur en wel een hoop feestjes.. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, heb ik eigenlijk gelijk m'n huisarts en een verloskundige gebeld. De verloskundige vertelde me omdat ze dacht dat ik al 8 weken was dat ik gelijk kon gaan beginnen met gravitamon, en dat slik ik eigenlijk nu nog steeds, daar zit ook foliumzuur in, en andere extra vitaminen die je als zwangere nodig heb. Vraag het gewoon na bij een verloskundige die zal je vertellen wat je het beste kan doen.

Groetjes Claudia
34 wkn & 4 dgn

Wat een kadootje, ondanks de onzekerheid. Begin gewoon alsnog met foliumzuur of een multivitamine waar alles inzit, incl folium.

Enne, begin juni is prachtig om te trouwen. Wij zijn zelf ooit op de 11 juni getrouwd. In juni is het vaak prachtig weer en droog. Beter dan juli.
Maarre, ben je dan hoogzwanger, of ben je dan net bevallen?

greet

Wauw gefeliciteerd hoor.
Dus je bent op je trouwdag al heel ver? Moet je een rekbare trouwjurk kopen hihihihi. Ach daar is vast wel een oplossing voor.
Geniet lekker van je zwangerschap

Terug
Bovenaan