onverwacht zwanger

ha mensen,
ik ben onverwacht zwanger en ik voel me zo raar! Ik moet het van me af praten want mijn man komt nog thuis straks en wil het niet telefonisch evrtellen natuurlijk en vriendinnen kan ik nog niet bellen, hij moet het eerst weten!

We zijn een paar maanden getrouwd, en ik dacht altijd dat ik moeilijk zwanger kon worden omdat ik altijd een hele wisselende cyclus heb en die altijd heel lang duren, dus ben ik niet de pil gaan gebruiken (wel even) en lieten we het een beetje gaan en zouden we wel een beetje eromheen plannen,
en nu was ik nog niet ongesteld, had wat krampen dus dacht vanmiddag voor de zekerheid even een testje en ja!
Ik wilde stiekem dat het ja werd, maar nu het zo is voel ik me zo raar!!!!

Ik wilde het even delen, want zit echt stoned op de bank!

verder heb ik dit weekend nog 3 wijntjes op, zou dat veel kwaad kunnen?

groeten! Lieke
 
Lieke als het goed voelt is het toch prima! Is het gewenst? En wat betreft die wijn, laat die vanaf nu maar staan ;-).

Succes met vertellen aan je man!
Laat even horen wat zijn reactie was...
 
Hij of zij is zeker erg gewenst!

Maar ik heb altijd met het idee gelopen dat het bij mij heel moeilijk zou zijn!

En dan ben ik nu ineens zwanger (echt niet gedacht!)
ik laat die wijn voorlopig maar staan ja hihi

ik laat het horen, om half 5 zie ik hem......
 
ja dat hoop ik ook haha,
ik denk het wel,
heb voor de zekerheid wel de test herhaald hihi weer positief
bedacht me net dat het misschien leuk is als ik even wat ga kopen voor een baby, en dat aan m geef ofzo, of hoe is het leuk om hjet te brengen?
Ideen?

(heb nog steeds het idee dat ik droom!!!)
 
Ten eerste gefeliciteerd!

De test zelf maakt vast ook een hoop indruk. Dat was namelijk bij mijn vriend wel. Hij heeft wel 6 x dat papier doorgelezen of dat plusje nou echt was dat het positief was hihi. Inmiddels bijna 22 wk zwanger nu en ik geniet heerlijk van het getrappel van onze kleine man in mijn buik.

Geniet met vertellen en geniet vooral van je zwangerschap. En ben benieuwd hoe hij reageerde, zal vast super zijn!

Liefs tamjo
 
Ohhhh ik kan het NOG STEEDS niet geloven,
ik heb me nog nooit zo raar gevoeld!!!

je weet dat het een kleine man is? hihi
spannend hoor!

ik laat zeker weten hoe ie reageerde!

Greetz!
 
Ja we weten sinds vorige week dat het een mannetje is. Leuk joh. Hij liet ons nog wel ff in spanning maar uiteindelijk is het een duidelijke man. hihi.
Nou succes zo he.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan