Onverwacht

<p>Ik ga al 3 weken met pijn in me buik naar de dokter krijg medicijnen want het zijn me darmen zeggen ze van de week ga ik weer terug met klachten ze kan geen conclusie trekken wat het is denken ze stress ga maar bloedprikken oké....die dag heb ik er maar een test gekocht en wat blijkt ja hoor 6 weken zwanger  bedankt dokter dat jullie het goed hebben nagekeken vraag me af ik ben er blij mee hoor daar niet van is wel een nakomeling want heb er al 1 van 20 maar kan ik hun nu aan klagen ofzo...of laat ik het maar gaan en een andere dokter zoeken</p>

Aanklagen vast wel
Vraag me alleen af hoe het kindje in jouw buik zich daar later over kan gaan voelen. 
Ten tweede vraag ik me af waarom je er niet eerder over na hebt gedacht een zwangerschapstest te doen? 
Ten derde, ik zou sowieso weg gaan bij zo'n huisarts. 
Liefs,
Do

Aanklagen vast wel
Vraag me alleen af hoe het kindje in jouw buik zich daar later over kan gaan voelen. 
Ten tweede vraag ik me af waarom je er niet eerder over na hebt gedacht een zwangerschapstest te doen? 
Ten derde, ik zou sowieso weg gaan bij zo'n huisarts. 
Liefs,
Do

Aanklagen?!
Heb je jouw dokter überhaupt aanleiding gegeven om te kunnen denken dat je zwanger bent?
Testen op zwangerschap zal vast niet direct de standaard zijn. Ik vind 6 weken zwanger nog niet eens zo lang eerlijk gezegd. 
Bij mijn eerste was ik 7 weer zwanger voordat ik er zelf achter kwam. Je dokter is natuurlijk niet helderziend.
Is je vertrouwen echt ernstig geschaadt (en neem dan je eigen communicatie ook even goed onder de loep) dan kun je natuurlijk uitkijken naar een andere dokter. 

Aanklagen?! Jij bent toch zeker degene die zwanger is geraakt. Hoe moeten zij dat ruiken als jij totaal geen aanleiding geeft waardoor ze dit denken. Doe eens normaal zeg. Zoek maar een andere dokter ja. Maar niet omdat zij het zo slecht doen. Manmanman 

Als je al een kind hebt van 20 kan mij voorstellen dat een zwangerschap nou niet meteen het eerste is waar de huisarts aan denkt, als iemand met buikpijn klachten komt bij dat termijn, al helemaal niet als je daar geen enkele aanleiding voor geeft! Idd eerst maar eens zelf je eigen rol/communicatie onder de loep nemen. Om zoiets je ha aanklagen is wel heel ver gezocht. Als je nou 6 maanden was geweest en niet doorgehad is wel een groot verschil met 6 weken. 
Fijn dat je er blij mee bent, succes met de zwangerschap! 

Blijkbaar was je zelf ook niet op het briljante idee gekomen dat je weleens zwanger kon zijn? 

aanklagen? Degene die je zwanger heeft gemaakt zou ik aanklagen:)

Terug
Bovenaan