onverwacht

Hoi allemaal,

Afgelopen vrijdag is mijn zus geheel onverwacht bevalllen van een dochter. Onverwacht omdat ze niet wist dat ze zwanger was.
Vorig jaar begin oktober heeft ze met 7 weken een miskraam gehad. Daarna is ze weer met de pil begonne omdat ze er helemaal doorheen zat (waren al erg lang bezig). Ze is iedere maand keurig ongesteld geweest vertelde ze me gisteren. Ook had ze geen echt zwangere buik. Ze was wel iets dikker geworden, maar dat dachten wij dat het kwam van teveel snoepen.
Ik ben heel blij hoor met mn nichtje, maar ben ook wel geschrokken en verbaasd. Dat hoort toch niet te kunnen dat je gewoon menstrueert en helemaal geen zwangere buik krijgt.
Mijn zus is heel gelukkig, maar wel een beetje in shock.
Heeft iemand wel eens zoiets gehoord?

Groetjes, Nitascha

Een vriendin van mijn nichtje die had precies hetzelfde. Ook zij wist niet dat zij zwanger was. Totdat zij heel veel buikpijn kreeg, en de dokter vertelde dat dat weeen waren. Een paar uur later hadden ze ook een kindje. Ze waren helemaal niet bezig om kinderen te krijgen. Het was gewoon een ongelukje. Ze had ook geen dikke buik, maar ze was wel aangekomen. Maar omdat ze net waren gaan samenwonen dachten ze dat het ook aan het vele snoepen lag. Niet dus... Ze hebben inmiddels alweer een tweede kindje. Deze zwangerschap heeft ze wel bewust meegemaakt, met dikke buik, misselijkheid en alles erop en eraan. Zo zie je maar weer, dat als je denkt dat je zwanger bent, werken je hormonen veel harder dan dat je niet weet dat je zwanger bent!!!!!

Nog veel succes met je nichtje!

ik heb het ook vaker gehoord (ook bij bekenden, dus niet via via via). Over dat ongesteld zijn... Als je aan de pil bent, ben je niet echt ongesteld, maar heb je een bloeding die door de pil wordt veroorzaakt, die kun je dus ook gewoon hebben als je zwanger bent. En over dik worden... De een krijgt een buil erg naar voren en de ander wordt rondom dikker. Dat laatste valt minder op, dan denk je als je niet weet dat je zwanger bent/kunt zijn dat het door andere dingen komt.

Het is een vriendin overkomen; niemand wist het haar man ook niet. Ze had buikkrampen en in de kliniek hebben ze haar morfine gegeven (zelfs de medische staf wist het niet!!!) en ze is toen zo bevallen in haar eentje en toen daarna wilde de kinderbescherming haar kind nog afpakken, maar gelukkig is alles goedgekomen!!

had ze dan geen last van harde buiken of voelde ze het kindje niet bewegen/schoppen?wel jammer om het zo mee te maken vooral als het de eerste is dan kan je er niet echt van genieten.in ieder geval gefeliciteerd

Ik ken ook iemand die dat heeft gehad. Zij was toevallig gestopt met roken en meer gaan snoepen en ze dacht dat ze daardoor dikker was geworden. Zij had ook opeens heel erge buikpijn en dat bleken weeën te zijn.
Groetjes Rudi

mijn schoonzusje heeft dit vorig jaar meegemaakt gewoon ongesteld geweest en ze wist ook niet dat ze zwanger was,krijgen wij savonds een telefoontje dat ze een kindje hebben gekregen op de spoedeisende hulp, geboren in de vliezen en met 30 weken, woog maar 1270 gram. alles is goed gekomen nu is het een kereltje van een jaar en stapt het trots. Gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden wat een wonder is. De wonderen zijnde wereld nog niet uit.

Terug
Bovenaan