onverwacht

hallo allemaal,

Ik heb me vandaag aangemeld op het forum.
Ben Karin, nu 12 weken zwanger van de vijfde.
Heb 4 zoons 13, 7,4,bijna 2.
Deze zwangerschap kwam totaal onverwacht en weet het nu pas een weekje.
Moet er nog aan wennen.
oh ja ik ben 40.

groetjes
 
Hoi Karin!

Welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap.
Begrijpelijk dat je aan de zwangerschap moest wennen.
Onze zwangerschap kwam ook onverwachts (ik slikte de pil), en na de eerste schok zijn we er nu ontzettend blij mee. Wij wisten het met 6 weken. We hebben een zoon van 4, een dochter van 2 en een dochter van 5,5 mnd.

Groetjes.
 
hoi raevan,

Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik slikte de pil ook gewoon en had ook op tijd mijn menstruatie. Je zou denken met 4 kinderen zou je toch de symptonen moeten herkennen ? niet dus.
nu komt er veel op ons af . gisteren bloed geprikt woensdag de echo voor trippletest.
Ik heb niet eens de tijd om er over na te denken omdat het rond de 12e week moet gebeuren.

Moet het echt allemaal nog even laten bezinken.

groetjes
 
Hey,

Aanleiding voor een zwangerschapstest bij ons was mijn bekken. Ik heb altijd vroeg in de zwangerschap al bekkenpijn, dus we hadden er al een beetje rekening mee gehouden.
Ik slikte Cerazette i.v.m. bv. We waren echt geschokt en hebben alle opties overwogen. Ook omdat onze jongste nog maar 4 mnd was. Maar goed, we gaan er voor. Voordeel voor ons is dat ik 27 ben.

Kan me voorstellen dat je nu niet rustig kunt nadenken over van alles omdat je al 12 weken bent.
Hopelijk is de uitslag van de test goed. Succes en sterkte!

Groetjes,
Nelly
 
Allereerst gefeliciteerd.

Bij ons komt de 4e totaal onverwacht. We wilden écht niet meer, ingreep voor mijn man stond al gepland. Door schijnzwangerschappen mocht ik de pil niet meer slikken, maar we hielden mijn ei-sprong in de gaten dan alleen in 'veilige tijden' met condoom, ander gewoon helemaal niet. Maar nu scheurde het, wij wisten zeker dat mijn eisprong 3 dagen daarvoor was geweest, dus niet gelijk in paniek. Tot ik na de buikgriep maar misselijk bleef! Het heeft bij mij lang geduurd voor het bezonk. Nog steeds vind ik het moeilijk omdat ik zo enorm misselijk ben, maar ik weet zeker dat ik na de echo vrijdag wel een beter gevoel erbij ga krijgen.

Succes ermee, voel je niet schuldig, het heeft gewoon even de tijd nodig. Normaal leef je er naartoe en dat stukje mis je nu.
 
hallo
Ik ben Gerda
dit is m,n vierde zwangerschap We hebben 3 jongens van 17 en 19 en 20 jaar dus je begrijpt het was even schrikken en dan mijn leeftijd 44 jaar ...
 
Terug
Bovenaan