<p>De eerste keer dat ik online mijn vuile was buiten hang, maar soms is het denk ik fijn om meningen te horen van mensen die je niet kennen.. </p><p>Ik ben momenteel 10 weken zwanger, na een relatie van 2 jaar. In die 2 jaar is er veel gebeurd, mijn vriend had aan het begin last van een alcoholverslaving. Eigenlijk heeft het eerste jaar van onze relatie hierom gedraaid. Uiteindelijk ben ik toen bij hem weg gegaan, 4 maanden lang. In die 4 maanden ging het slecht met mij, had last van schuldgevoelens en mistte hem enorm. Na 4 maanden zocht ik opnieuw contact en ging het een stuk beter met hem, hij had hulp gezocht en slikte pilletjes zodat hij geen drang had naar alcohol. </p><p>Ik weet al een aantal jaar dat ik pcos heb, verder heb ik een misvormde baarmoeder en een septum(soort blokkade voor mijn baarmoeder). Er is mij verteld dat als ik ooit kinderen wil, dit alleen met behulp van ivf behandelingen zou lukken. Om deze reden ben ik gestopt met de pil. Toch kwam ik er 6 weken geleden achter dat ik zwanger ben. Een enorme shock, maar allebei enorm gelukkig en blij met dit wonder. </p><p>Mijn vriend was de liefste versie van zich zelf die ik ooit had mergemaakt.. tot hij vorige week maandag ineens niet meer thuis kwam. Donderdag had ik een echo, ook hier was hij er niet. Donderdag na een ruzie en heel veel gesmeek kwam hij eindelijk naar huis. Stomdronken en totaal onredelijk stond hij er. Ik probeerde een gesprek met hem te voeren maar er kwam niks uit, na anderhalf uur zou hij even zijn auto weg zetten maar kwam daarna niet meer terug. Ik ben een paar dagen naar mijn zusje gegaan, gister belde hij intens verdrietig op dat hij zoveel spijt had en er voor me wilde zijn. Dus vandaag terug naar huis gegaan, om hem weer in totaal onredelijke toestand aan te treffen. Hem maar weer naar zijn moeder gestuurd. Ik weet niet meer wat ik moet, iedereen denkt zo makkelijk maar ik ben in paniek.. </p><p>Dit zou zo'n mooie periode moeten zijn en nu gaat het de righting uit dat ik ineens een alleenstaande moeder wordt.. </p>