onverwachts bezoekje aan ziekenhuis

Omdat ik het idee had dat ik sinds gister de kleine wat minder voelde bewegen vanmorgen toch maar het ziekenhuis gebeld. Moest natuurlijk gelijk komen voor een CTG. Daar gaat heel je ochtend. Gelukkig was alles goed en had ik het mis. Zodra die banden om mijn buik gingen kwam uk ook in aktie hahaha. Bloeddruk bleek wel hoog te zijn maar ja dat zullen de spanningen wel geweest zijn want op het eind was hij alweer flink gezakt. Ook hebben ze gelijk een echo gemaakt en ook daar zag alles er prima uit alleen lag de kleine nog steeds in stuit dus dat zullen ze vrijdag wel gaan draaien denk ik. Phoe daar zie ik best tegenop maar ja. Zo moest het weer even kwijt.

Kan me voorstellen dat je tegen het draaien opziet...
Heb je zelf al wat geprobeerd?
Ik heb met mijn jongste een half uur op handen en knieen gestaan en steeds gewiebeld....en dan heeft de kleine meer ruimte...En toen voelde ik enorm veel gefriemel en toen bleek een paar dagen later dat hij gedraaid was. Was met 34 weken...
Misschien het proberen waard?
Steeds een 20 minuten en dan weer even liggen...

Succes!

maar mag ik eventjes wat vragen stel ze draaien het kindje vrijdag kan het dan niet meer zo zijn dat het kindje zich weer gewoon terug kan draaien dus weer verkeerd om kan gaan liggen. ik heb hier gelukkig geen last van ons kindje lag met 14 weken al met het hoofdje omlaag en dat ligt ze nu nog steeds alleen is het soms wel irritant en pijnlijk met lopen.

Fijn dat alles goed is met jullie uk.
Kan me wel voorstellen dat je bloeddruk dan evn flink hoog is.

Succes vrijdag en ik hoop dat de kleine toch nog uit zichzelf draait.

Liefs Danielle

Ze kan inderdaad na het draaien toch nog terug draaien in stuit dus helemaal zekerheid hebben we dan nog niet. Maar ja als ze niets doen wordt het zoiezo een keizersnee en dat willen ze het liefs voorkomen.

ja dat kan ik begrijpen je wil het toch zelf doen en helemaal meemaken natuurlijk. nou hopelijk lukt het vrijdag dan en blijft het kindje ook gewoon zo zitten. heel veel succes dan ermee.
liefs nicole

Heel veel succes vrijdag en ik hoop voor je dat het gaat lukken en dat het kindje goed blijft liggen!
Fijn dat alles verder wel goed is!
Groetjes

Terug
Bovenaan