Onverwachts bezoekje gebracht aan de VK!!

Hoi Meiden,

Hier is het nog niet echt beter qua misselijkheid en vermoeidheid. Ik hou geen eten meer binnen en heb gisteren zetpillen gekregen van de HA maar daar raakte ik van aan de diarree. Vanmiddag ff naar de VK gebeld en voor gelegd wat nu te doen. Ik moest vanmiddag 13:30 komen met Urine die bleek gelukkig goed te zijn en ik hoefde niet naar het ziekenhuis. Wel advies gekregen om licht te eten zoals kwark en soep en crackers en andere medicijnen mee gekregen hopelijk slaan deze wel aan want ik kon niet tegen die zetpillen.

Ik heb ook nog een echo gehad om ff te checken of alles het nog doet. En de kleine ondervindt hier geen schade aan, was flink gegroeid en druk in beweging en hartje klopt ook krachtig. Gelukkig maar.

Ik ga weer op de bank liggen en mijn rust nemen zodat ik weer wat op ga knappen.

Liefs RH

He RH geullig is alles goed, hopelijk voel je je snel beter! Bij mij ook nog idem zo al vanalles geprobeerd,,,, beetjes eten licht eten, homepathische druppels, acupunctuur (probeer alles als het maar helpt) dit hielp trouwens maar even! heb ook pillen van de huisarts maar ook dit werkt nog niet naar wens! Zetpillen kon ik ook niet tegen. Ik kijk de weken om en hoop dat het snel zijn ommekeer heeft. (schoonmoeder hele zwangerschap ziek geweest) Afwachten en veel bankhangen dan gaat het redelijk. Volgende week voor het eerst weer echt een aantal dagen werken, was toevallig veel vrij geweest. Ben benieuwd of dit gaat, en anders dan gewoon ziek thuis....
Succes! En hopelijk helpen de pillen bij jou!
Liefs Bowi

Balen dat je je zo slecht voelt. Dan valt mijn moe&misselijkheid wel weer erg mee!
Maar fijn dat het kleintje lekker gaat!
Succes en hopelijk gaat het gauw wat beter!

Bedankt voor jullie reacties,

De pillen slaan aan en ik hou gelukkig mijn eten weer binnen. Ik eet wel licht zoals brood en crackers en kwark en soep maar het is nu wel wat beter te doen.

Ga morgen weer werken ik werk nu sinds eind aug schooltijden dus wordt tot 14:45 en di en wo alleen de ochtenden en dan weer weekend. Ff kijken hoe het gaat maar voel me alweer een beetje beter gelukkig.

@ Bowi hopenlijk knap je nu ook een beetje op want zo is het niet echt genieten wat wel de bedoeling is.

En verder alle meiden die ook misselijk zijn hopelijk is het bij jullie ook gauw weer wat beter.

Liefs RH

Terug
Bovenaan