onverwachts een echo

Hallo dames,

Had op 25 oktober een positieve test en moest 15 oktober voor de eerste echo heen. Alleen die heb ik dus vandaag al gehad. Reden daarvoor was dat ik sinds afgelopen zondag heel erg buikpijn heb en ik dacht gaat wel weer over maar nee dus, vanochtend ziekenhuis maar gebeld en moest hals over kop die kant op. Om vervolgens bloed te prikken en om de arts te komen want ze waren bang voor een buitenbaarmoederlijks zwangerschap.
Maar goed nieuws dat is niet zo en alles zag er goed uit hartje zien kloppen en zoals het er nu uit ziet krijg ik een eenling.
Ben nu 6 weken en 3 dgn zwanger

Liefs tineke

Jeetje das schrikken! Gelukkig alles goed en 1 kloppend hartje! Gefeliciteerd!

Ik heb mijn echo ook vervroegd, mijn kwaaltjes waren gister weg, vandaag wel weer terug maar veel minder erg dan vorig week. Ik krijg maandag a.s. ipv donderdag de echo...dus erg spannend!!

Maar bij jou gaat t goed in ieder geval! Kan die buikpijn geen pijn zijn van je baarmoeder die groeit?

gr Yosha

jee heel erg schrikken. Maar... Gefeliciteerd!
Heb exact het zelfde gehad bij onze eerste. Buikpijn, krampen etc. toen met 5 weken eerste echo al gehad... ook alles goed (al kon je toen nog geen kloppend hartje zien...)

Terug
Bovenaan