onverwachts een stuitbaby!

Hallo,

Zoals de titel hierboven al zegt, onze baby ligt in een stuit.
En daar zijn ze vandaag pas achter gekomen!
Ik ben namelijk al 37 weken en 5 dagen zwanger.
Dus de kans dat het gedraaid kan worden is minimaal.
Morgen word ik gebeld wanneer ik naar de gynecoloog moet voor een evt draaipoging en een gesprek over hoe wat nu verder.

Ik ben zo verschrikkelijk teleurgesteld, dat alles nu anders gaat dan in mijn gedachten.
Ik zou nl weer thuis bevallen en dan met een verloskundige erbij die ik ken.
Nu gaat het over naar de gynecoloog die ik nog nooit gezien heb en ik moet in het ziekenhuis bevallen.

Het is zo een rotdag vandaag!
We werden nl ook nog van achteren aangereden toen we op weg waren naar de verloskundige.
Gelukkig niet al te ernstig, maar wel genoeg om er overstuur te raken!
Onze zoon zat ook in de auto, en gelukkig was daar ook niets mee, maar je schrikt zo erg.

Ik moest even mijn verhaal kwijt en dat lucht wel iets op!
Groetjes Willeke

hoi dat is vervelend dat de baby in stuit ligt ik ben 35 weken vorige week naar vk de baby ligt in stuit ook teleurgesteld,maar ja hij kan de dag voor de bevalling van zelff nog draain anders ks .ik hoop dat je baby kan nog draain .
Groetjes
Huda

Hi Willeke,

Kwamen ze er vandaag pas achter of is de kleine de laatste week pas gedraaid? niet dat het verschil uit maakt natuurlijk.

Ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling is. Mijn eerste lag ook in een stuit en ik moest ook in het zkh bevallen, maar had daar gelukkig niet zo'n moeite mee. Ik heb een ks gekregen omdat onze zoon niet ingedaald was, ik geen weeën had en het een volkomen stuit was (boedha-houding).

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat ze nog een draaipoging kunnen ondernenen.

Gr. Tamara.

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben net terug uit het ziekenhuis.
Het draaien is helaas niet gelukt,het ligt nl al een aantal weken zo dus de baby heeft zich daar een heerlijk plekje aangemeten.
Het was behoorlijk pijnlijk,dus stopte ze er mee omdat het niet meer ging.

Ik wil toch voor een gewone bevalling gaan, omdat de eerste ook zonder problemen is geboren in 4 uur tijd.(weliswaar geen stuit)
En de baby ligt in een onvolkomen stuit en dat is gunstig voor een gewone bevalling.
Dus eigenlijk is er dan weinig in de weg.
En ik ben dan toch al in het ziekenhuis, dus mocht het niet vlotten en ze zien het niet zitten word het alsnog een keizersnede.
Maar ze waren erg positief over een gewone bevalling.
Ik ga nu maar eens rusten want ik heb erg veel last nu van mijn buik.

Groetjes Willeke

Hai,

Wat een gedoe voor je allemaal en dan oeten ze je ook nog zo'n pijn doen. Gelukkig dat je wel gewoon mag bevallen maar kan me voorstellen dat je liever thuis was gebleven.Hopen dat je 1 van de zwangere bent waar de kleine op het allerlaatste moment nog zelf draait.
Heel veel succes .
x Susan

He, wat jammer dat het draaien niet gelukt is.
Maar hopelijk gaat de bevalling zo ook wel goed.
Ik ken meerdere meiden die zo'n stuitbevalling hebben gehad en dat is bij hen allemaal goed gegaan gelukkig. En net wat je zegt, je bent dan gelukkig al in het ziekenhuis, dus als het nodig mocht zijn, lig je zo op de OK.
Kan me wel goed voorstellen dat je er van baalt omdat je je had ingesteld op een thuisbevalling.

Succes, het mag al komen, dus een spannende tijd voor jullie!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan